استاندار لرستان:

خدمات انقلاب اسلامی با دوران قبل از آن قابل‌مقایسه نیست

زیویار به خدمات انجام شده در حوزه آموزش‌وپرورش بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: خدمات انجام شده بعد از ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی با دوران قبل از آن قابل‌مقایسه نیست.
کد خبر: ۶۱۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳ - 24August 2023

خدمات انجام شده بعد از ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی با دوران قبل از آن قابل‌مقایسه نیست

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «فرهاد زیویار» استاندار لرستان امروز (پنج‌شنبه) در شورای آموزش‌وپرورش لرستان با حضور «رضا مراد صحرایی» وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به جایگاه والای معلم، اظهار داشت: معلمان علاوه بر آموزش و تربیت فرزندان ملت آموزش و تربیت‌کردن را نیز آموزش می‌دهند.

وی افزود: باید به معلمان در کسوت جایگاه معلمان و نه فقط شغلی که دارند به آنها نگاه کرد.

استاندار لرستان با اشاره به آیاتی از قرآن مجید در تفسیر جایگاه و مقام معلم، تصریح کرد: درجه جایگاه معلمان را خداوند منان تعیین می‌کند که اساس آن هدف‌گذاری‌هایی است که معلمان دنبال می‌کنند.

زیویار با بیان اینکه سایر خصلت‌های مهم انسانی نیز در قالب آموزش شکل می‌گیرد، گفت: کسی که می‌خواهد علم بیاموزد باید از صفت‌های مهم دیگری نیز برخوردار باشد.

استاندار لرستان با اشاره به عوارض فضای مجازی در جامعه و تربیت فرزندان، عنوان کرد: برای توسعه آموزش‌وپرورش باید از داشته‌های علمی و فرهنگی غنی که از گذشته داریم بیشتر استفاده کنیم  و آموزش ما باید در نهایت به فن آموزی مبدل شود.

وی همچنین به خدمات انجام شده در حوزه آموزش‌وپرورش بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و تأکید کرد: خدمات انجام شده بعد از ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی با دوران قبل از آن قابل‌مقایسه نیست.

زیویار، افزود: بااین‌وجود همچنان محرومیت‌هایی وجود دارند که برای برون‌رفت از آنها باید تلاش کنیم.

وی گفت: خوشبختانه در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در حوزهٔ آموزش‌وپرورش انجام شد که در روز اول هفتهٔ دولت شاهد افتتاح چند طرح از آنها بودیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها