استاندار و جمعی از مسئولان استان قزوین با آیت‌الله عابدینی دیدار کردند

«محمدمهدی اعلایی» استاندار و جمعی از مسئولان استان به مناسبت آغاز هفته دولت با آیت‌الله «عابدینی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار کردند و یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشتند.
کد خبر: ۶۱۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴ - 24August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «محمدمهدی اعلایی» استاندار و جمعی از مسئولان استان به مناسبت آغاز هفته دولت با آیت‌الله «عابدینی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار کردند و یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشتند.

آیت‌الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، در این دیدار یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت، اظهار داشت: از خدای متعال برکات و موفقیت‌های روزافزون می‌خواهم برای شما که پای‌کار هستید، زحمت می‌کشید و برای انقلاب و گره‌گشایی از مشکلات مردم دلسوزی می‌کنید، دعا می‌کنیم خداوند به فعالیت‌های مثبت و موفق شما برکت بدهد.

وی ادامه داد: خشنودی و رضایت رهبر حکیم انقلاب از توفیقات کلان کشور که عمده آن‌ها به دست ریاست محترم جمهوری و اعضای دولت کریمه است، بسیار قابل توجه است، رهبر فرزانه انقلاب همه مسائل را رصد می‌کنند و از این حیث بسیار مهم است.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: در نقطه مقابل نیز می‌دانیم کسانی که هرگز پاسخگوی اعمالشان نبودند، کارآمدی نداشتند، در موارد متنوع و متعددی رفوزه شدند و به بن‌بست رسیدند، هیچ توضیحی برای کارهایشان ارائه ندادند، همان‌ها امروز مدعی و طلبکارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: همان‌هایی که بیش از صدها هزار میلیارد تومان بدهی بر جای گذاشتند و رفتند و بار سنگینی را بر دوش دولت گذاشتند، اکنون همان‌ها دارند کار تبلیغاتی برای انتخابات انجام می‌دهند، لازمه‌اش این است در بحث جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی به مردم به‌طور ویژه از ظرفیت همه اعم از روحانیون، ائمه جمعه و جماعت، رسانه ملی و رسانه‌های استانی استفاده کنید که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی در جلسات هر مدیری فضای کاری خود را مستند و واضح بیان می‌کند، می‌بینیم که اگر مردم این‌ها را بشنوند حقیقتاً خوشحال خواهند شد اما نمی‌دانیم چرا این خلأ و فاصله بین کارهایی که انجام شده و بین توده‌های مردم وجود دارد، این خلأ را باید با جهاد تبیین و با کار رسانه‌ای پر کرد.

آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: برخی جاها زیبایی‌های کارهای عزیزان ما به آن قشنگی که هست جلوه داده نمی‌شود، یا کارهایی اتفاق می‌افتد که آن زیبایی‌ها را مخدوش می‌کند، آنجا همان جایی است که نظارت، نگاه و در میدان بودن شما می‌تواند از این مسائل جلوگیری کند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: گاهی برخی افراد از روی نادانی یا غرض کارهایی می‌کنند که زیبایی‌ها را مخدوش می‌کنند، ممکن است حتی آن کسی که در حال سیاه‌نمایی است، حقوق‌بگیر شما باشد و در فلان اداره نشسته باشد و مراجعین به جای اینکه از او روحیه و امید بگیرند، برعکس می‌شود و او چون خودش متخلف است، همه نظام را هم به مراجعه‌کننده متخلف نشان می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: مسئولانی وجود دارند که در جاهای خاص نشسته‌اند و شما به هر دلیلی در آن دستگاه جابه‌جایی انجام نداده‌اید، آن‌ها آن انگیزه‌ای که شما دارید را ندارند، آن سرعتی که دولت کریمه می‌خواهد کارها را پیش ببرد، آنان چنین انگیزه‌ای برای همراهی ندارند، آن‌ها نمی‌گذارند زحمات شما آن‌گونه که شایسته است دیده شود.

وی بیان کرد: در هفته دولت، شما، ائمه جمعه در خطبه‌ها، ائمه جماعات در مساجد و همه با هم نشان دهیم که دولت کریمه عزمش را برای خدمت جزم کرده و افق‌های امید و پیشرفت را هر روز بهتر از گذشته به روی مردم می‌گشاید.

در ابتدای این دیدار محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین برخی از برنامه‌های هفته دولت در قزوین را تشریح کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار