معاون رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل:

امکانات شهری در مناطق مختلف عادلانه توزیع شود

معاون رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل با حضور در مناطفق کم‌برخوردار اردبیل ضمن در جریان قرار گرفتن اقدامات شهرداری در این مناطق بر توزیع عادلانه امکانات شهری در همه مناطق شهر تأکید کرد.
کد خبر: ۶۱۲۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵ - 24August 2023

امکانات شهری در مناطق مختلف عادلانه توزیع شود

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل  یوسف خدادادی معاون رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل امروز (پنجشنبه) در حاشیه بازدید از مناطق کم برخوردار اردبیل که به همراه شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل انجام گرفت، اظهار داشت: طرح‌های بسیار خوبی در این مناطق توسط شهرداری اجرا شده است.

وی از افتتاح پارک تفریحی 6 هکتاری میر اشرف اردبیل خبر داد و گفت: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از 88 کوچه خاکی شناسایی شده در سطح شهرستان اردبیل بسیاری از آن‌ها آسفالت‌ریزی شده که از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان بود.

خدادادی گفت:: به‌سازی نوران‌چای که مشکلات بسیاری اعم از عبور و مرور و مسائل بهداشت بوجود آورده بود که خوشبختانه با سرمایه‌گذاری قابل توجهی  این مشکلات مرتفع شده است .

وی افزود: اجرای طرح‌های ورزشی متعدد در این مناطق، احداث درمانگاه مدرن و مجهز و نیز  ایجاد مجتمع‌ها و فضاهای فرهنگی که در این مجتمع‌ها دوره‌های مختلف فرهنگی و آموزشی منجمله پیشگیری از وقوع جرم با مشارکت و همکاری دستگاه‌های مربوطه در حال انجام است.

معاون رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل در ادامه سخنان خود از اقدامات شهرداری اردبیل در توجه به مناطق کم‌برخوردار و توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق مختلف شهری قدردانی کرد و گفت: دستگاه قضایی همواره از این‌گونه اقدامات که موجب جلب رضایتمندی عمومی مردم می گردد حمایت می‌کند.

بازدید و بررسی پرونده‌های اجرای احکام ماده 100 شهرداری اردبیل و نیز بازدید ازمجتمع گلخانه‌ای از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها