پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین به مناسبت آغاز هفته دولت و روز کارمند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین طی پیامی سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را گرامی داشت.
کد خبر: ۶۱۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷ - 24August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین طی پیامی سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را گرامی داشت.

در متن پیام آمده است:

(بسم الله الرحمن الرحیم)

دوم تا هشتم شهریورماه که در تقویم ایران اسلامی مزین به نام دولت گشته است، یادآور تلاش‌های مجاهدانه معلمان بزرگ ایمان و عمل، شهیدان رجایی و باهنر و نمادی است ماندگار از تجلی وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی که همواره اثرات آن ساری و جاری است.

هفته دولت با نام دو شهید والا مقام شهیدان رجایی و باهنر مزیّن گردیده که ایمان و عمل صالح از بارزترین اخلاق شخصی آن‌ها بود که نشان از وحدت بین مردم و دولت اسلامی است تا سرافرازی و پیشرفت کشور عزیزمان ایران را فراهم سازد.

روز کارمند، تجلیل از انسان‌های شایسته‌ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره‌های زندگی انسان ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.

شهیدان رجایی و باهنر در مدت کوتاه خدمتگزاری خود با ایمان، ساده‌زیستی و ولایت‌مداری، ماندگارترین خاطرات از ایثار و خدمت صادقانه برای ملت ایران به یادگار گذاشتند.

شهیدان رجایی و باهنر با حضور شجاعانه و مستمر در مبارزات انقلابی و تحمل زندان و شکنجه‌های روحی و جسمی رژیم ستم شاهی پهلوی هرگز از مسیر اسلام، امام و انقلاب جدا نشدند.

هشتم شهریور، گرچه یادآور حادثه غم‌انگیز شهادت دو تن از فرزندان صدیق و فداکار انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه در جنایت تروریستی منافقین کوردل تحت فرمان استکبار جهانی و صهیونیسم است، اما فرصت مغتنمی فرا روی جامعه گشوده می‌شود تا بازخوانی و آگاهی بخشی ابعاد شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر و مولفه‌های دولت اسلامی را مورد تاکید قرار دهیم.

اینجانب ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند، این ایام را برای اعضای محترم هیات دولت، ملت شریف ایران، استاندار شریف استان قزوین و تمامی عزیزان خدمت رسان استان قزوین گرامی داشته و برای تمامی آنان آرزوی توفیق و سربلندی می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار