نماینده ولی فقیه در استان همدان:

مسئولان انتقاد پذیر، بیشتر رشد می‌کنند

حجت‌الاسلام «شعبانی» با بیان اینکه مسئولان انتقاد پذیر، بیشتر رشد می‌کنند، گفت: اختلاف دستگاه‌ها نباید به ضرر مردم تمام شود. گاهی سیستم اداری و ساختار موجود دست مدیران را بسته و اجازه نمی‌دهد عدالت محقق شود.
کد خبر: ۶۱۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹ - 24August 2023

مسئولان انتقاد پذیر، بیشتر رشد می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیدار با استاندار و مدیران استانی به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: در روایتی از امام حسن مجتبی (ع)، حق الله، اولین حق بر مسئولان در عرصه سیاست است.

وی با بیان اینکه مسئول در نظام اسلامی واجب است نسبت به دیگران توجه بیشتری به مسائل الهی و مسائل معنوی داشته باشد، افزود: عملکرد مسئولان در نظام اسلامی می‌تواند در عرصه تقویت و یا تضعیف اسلام نقش داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید براینکه به‌خاطر داشته باشیم همه مسائل و موفقیت‌ها در دستان ما نیست و نگاه و نظر الهی بسیار موثر است، گفت: در عرصه مدیریت انتقاد پذیر باشیم، البته منتقدین نیز باید مرز تخریب و ‌تهمت را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان انتقاد پذیر، بیشتر رشد می‌کنند، تصریح کرد: اختلاف دستگاه‌ها نباید به ضرر مردم تمام شود. گاهی سیستم اداری و ساختار موجود دست مدیران را بسته و اجازه نمی‌دهد عدالت محقق شود.

حجت‌الاسلام شعبانی عنوان کرد: یکی از مصادیق ظلم، تأخیر در کار راه انداختن مردم است. از مشکلاتی که باعث کُندی کار در استان‌ها می‌شود، برخی از وزارت خانه‌‌ها و تمرکز کار در وزارت خانه است.

وی با بیان اینکه دولت در مدت گذشته در سطح کلان و در عرصه زیرساخت‌ها فعالیت‌های موفقی داشته که قابل تقدیر است، تصریح کرد: رفع موانع تولید، اصلاح نظام اداری و اصلاح روابط منطقه‌ای و بین المللی از مهم‌ترین اقدامات دولت است که البته تأثیرات آن زود بازده نیست.

حجت‌الاسلام شعبانی با بیان اینکه مدیران استان در عرصه شورای فرهنگ عمومی، ستاد غدیر و موکب‌های اربعین همراهی خوبی داشته و دارند، متذکر شد: نقاط ضعفی خصوصا در عرصه زندگی روزمره و معیشت مردم وجود دارد که باید برای رفع آنها تلاش بیشتری شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار