دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

چراغ سبز رژیم صهیونیستی برای ترور رهبران فلسطینی

با توجه به موفقیت‌ها و دستاورد‌های گروه‌های مقاومت فلسطینی شاهد پیشنهاد‌هایی از طرف برخی از اعضای تندرو کابینه نتانیاهو پیرامون ازسرگیری سیاست ترور رهبران فلسطینی هستیم که این امر می‌تواند دامنه بحران‌های سرزمین‌های اشغالی را تعمیق و از کنترل خارج کند.
کد خبر: ۶۱۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۰ - 25August 2023

چراغ سبز رژیم صهیونیستی برای ترور رهبران فلسطینیگروه بین‌الملل دفاع‌پرس- رسول شادمانی؛ پس از شکست‌های پی‌در‌پی و ناکامی‌های ادامه‌دار رژیم صهیونیستی در برابر گروه‌های مقاومت فلسطینی شاهد هستیم که برخی از اعضای تندرو و افراطی کابینه نتانیاهو ازجمله «ایتمار بن گویر» بار دیگر پیشنهاد از سرگیری سیاست ترور رهبران فلسطینی را روی میز گذاشته و آن را مطرح کردند. موضوعی که با توجه به وضعیت نابسامان و بحرانی سرزمین‌های اشغالی می‌تواند آینده‌ای تیره و تار و نامشخص را برای سران و مقامات تل‌آویو رقم بزند.

اما با توجه به سابقه ننگین و سیاه رژیم صهیونیستی در ترور‌های برنامه‌ریزی شده و هدفمند رهبران فلسطینی و فرماندهان گروه‌های مقاومت این کشور شاهد هستیم از روز‌های گذشته مجددا سیاست ترور رهبران فلسطینی در دستور کار سران و مقامات این رژیم اشغالگر و نامشروع قرار گرفته است. شاهد این موضوع هم سخنان روز گذشته برخی از اعضای تندرو و افراطی کابینه نتانیاهو هستیم.

البته بر کسی پوشیده نیست که موفقیت‌های ادامه‌دار و چشمگیر گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر ارتش اشغالگر و متجاوز رژیم صهیونیستی در کنار بحران سیاسی این روز‌های سرزمین‌های اشغالی که به دلیل طرح اصلاحات قضائی نتانیاهو ایجاد شده آنقدر عرصه را بر سران و مقامات این رژیم نامشروع تنگ کرده که برای فرار از این وضعیت سخت و دشورای که در آن قرار گرفتند راهی به جز از سرگیری سیاست ترور رهبران فلسطینی برای آن‌ها باقی نگذاشته است.

حال از روز گذشته شاهد هستیم که همزمان با تشدید موج عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری که صهیونیست‌ها را در روز‌های اخیر غافلگیر کرده، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی به جوخه‌های ترور این رژیم برای ترور رهبران حماس و جهاد اسلامی فلسطین در داخل و خارج چراغ سبز نشان داده است. بر همین اساس هم باید از امروز به بعد باید منتظر اقدامات و تحرکات نیرو‌های تروریست رژیم صهیونیستی به منظور ترور رهبران فلسطینی باشیم.

از طرف دیگر باید چراغ سبز کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای ترور رهبران حماس را موج جدید عملیات‌های مقاومتی در اراضی اشغالی به ویژه با تمرکز بر کرانه باختری دانست که ضمن اینکه موجب هلاکت و مجروح شدن چندین نظامی این رژیم شده به عاملی مهم و اساسی در مسیر تشدید موج جدید اختلافات درونی رژیم صهیونیستی شده است. حتی این وضعیت به قدری حاد و بحرانی نیز شده که برخی از مقامات این رژیم با متهم کردن یکدیگر خواستار برکناری برخی از مسئولان رژیم صهیونیستی شدند.

اما موضوعی که موجب شده تا طرح از سرگیری سیاست ترور رهبران فلسطینی بسیار جدی و قطعی به نظر برسد گزارش شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی بود که در آن گزارشی پخش شد که در آن کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در پایان جلسه خود بر هدف قرار دادن و ترور عاملان و هدایت کنندگان عملیات‌های ضدصهیونیستی در کرانه باختری تاکید کرده است.

البته در این میان باید به این موضوع مهم نیز اشاره کرد که جزدیات دقیق این جلسه همانند بسیاری از جلسات کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی منتشر نشده است و بر همین اساس نیز نمی‌توان گفت که نام کدام رهبران و فرماندهان فلسطینی در این لیست جدید ترور قرار گرفته است. موضوعی که باید منتظر شد و دید چه افرادی شامل این سیاست ترور قرار می‌گیرند.

حال در این میان باید به این نکته مهم نیز اشاره کرد که حماس نیز با توجه به سابقه رژیم صهیونیستی در ترور‌های برنامه‌ریزی شده و هدفمند رهبران و فرماندهان فلسطینی به ارسال پیامی مهم و فوری به طرف میانجیگر مصری اعلام کرده که در صورتی که این رژیم نامشروع و اشغالگر مجددا دست به ترور فلسطینی‌ها بزند، بیکار نخواهد ماند و ضربات سخت و دردناکی را به رژیم صهیونیستی وارد خواهد کرد.

در پایان باید گفت منابع آگاه در نوار غزه اعلام کرده و به رژیم صهیونیستی هشدار دادند که پاسخ مقاومت به هرگونه عملیات ترور (رهبران مقاومت) فراتر از چیزی خواهد بود که دشمن صهیونیستی تصور می‌کند و مقاومت با شیوه و سطح پاسخگویی خود این رژیم را غافلگیر خواهد کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار