رئیس هیئت کشتی بسیج کشور خبر داد؛

حضور ۳۴۹ کشتی‌گیر در مسابقات قهرمانی بسیج کشور

سردار «مسلمی» از حضور ۳۴۹ کشتی گیر از ۲۱ استان در دو رشته کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات قهرمانی بسیج کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۱۲۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶ - 25August 2023

حضور ۳۴۶ کشتی‌گیر در مسابقات قهرمانی بسیج کشور/ ترویج اخلاق پهلوانیبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی بسیج کشور با بیان اینکه در این دوره از مسابقان شاهد حضور ۳۴۹ کشتی‌گیر از ۲۱ استان در دو رشته کشتی آزاد و فرنگی هستیم، اظهار داشت: حدود ۲۳ تیم در رشته آزاد و در رشته فرنگی نیز ۱۶ تیم حضور دارند.

وی تفاوت این دوره از مسابقات را با دوره‌های گذشته حضور چهره‌های شاخص و قهرمان ملی دانست و افزود: تعداد زیادی از کشتی‌گیران دارای مقام ملی و بین المللی هستند.  

فرمانده سپاه کربلا با عنوان اینکه حضور قهرمانان کشتی در مسابقات کشتی بسیج سطح آن را بالا برده است، ادامه داد: برنامه‌هایی را برای پرشور‌تر و با نشاط‌تر برگزار کردم مسابقات قهرمانی داریم و امیدواریم بتوانیم برای اولین بار در پایان سال و نیز سال آینده لیگ کشتی بسیج را در سطح کشور اجرا کنیم.

رئیس هیئت کشتی بسیج کشور با اشاره به برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای مربیان، کادرفنی و داوران کشتی تصریح کرد: ارتباط خوبی با هئیت کشتی و فدراسیون داریم و از دکتر دبیر بخاطر دغدغه‌مندی و پیگیری برنامه‌ها قدردانی می‌کنم که کمک‌های بسیار زیادی به هیئت کشتی بسیج داشتند.

سردار مسلمی یکی از اهداف برنامه‌های کشتی بسیج را ترویج اخلاق پهلوانی و الگو گرفتن از حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) برای نسل جوان در کشتی برشمرد و ابراز امیدواری کرد که کشتی‌گیرانی همچون تختی پرورش و رشد پیدا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها