قهرمانی تیم ارتش در مسابقات والیبال نیروهای مسلح

مسابقات قهرمانی والیبال نیرو‌های مسلح با حضور تیم‌های ارتش، سپاه و فراجا و به میزبانی منطقه پدافند هوایی تهران برگزار شد که در نهایت تیم‌های ارتش و سپاه به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند.
کد خبر: ۶۱۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲ - 25August 2023

مسابقات قهرمانی والیبال نیرو‌های مسلح با قهرمانی ارتش به کار خود پایان دادبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مسابقات قهرمانی والیبال نیرو‌های مسلح به میزبانی منطقه پدافند هوایی تهران و با حضور امیر سرتیپ «جمشید فولادی» رئیس اداره آمادگی جسمانی ستاد کل نیرو‌های مسلح، امیر سرتیپ دوم «حسین امیدی» رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش، امیر سرتیپ دوم «محمد صادقیان» فرمانده منطقه پدافند هوایی تهران و جمعی از مسئولان و ورزشکاران در سالن ورزشی این منطقه پدافندی برگزار شد.

در این دوره از مسابقات، فینال بین تیم‌های والیبال «الف» ارتش و سپاه برگزار شد که در پایان تیم والیبال الف ارتش قهرمان شد و تیم والیبال سپاه عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.

بنابراین گزارش، امیر سرتیپ دوم فولادی رئیس اداره آمادگی جسمانی ستاد کل نیرو‌های مسلح از میزبانی شایسته منطقه پدافند هوایی تهران در برگزاری این دوره از مسابقات تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار