وزیر کشور:

روند خدمات‌رسانی به زائران در مرزهای کشور به خصوص مرز شلمچه مطلوب است

وحیدی گفت: روند خدمات‌رسانی به زائران در مرزهای کشور بخصوص مرز شلمچه مناسب است. خوشبختانه تمامی زیرساخت‌ها در مرز فراهم است و کمیودی احساس نمی‌شود.
کد خبر: ۶۱۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ - 25August 2023

روند خدمات‌رسانی به زائران در مرزهای کشور به خصوص مرز شلمچه مطلوب استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز پس از ورود به خوزستان در جمع زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه حضور یافت و روند خدمات رسانی ها در پایانه این گذرگاه مرزی را مورد بررسی قرار داد.

وزیر کشور به همراه استاندار خوزستان پس از حضور در مرز شلمچه بر همکاری مطلوب و رضایت بخش کشور عراق در تسهیل تردد زائران اربعین قدردانی کردند.

وی در جمع زائران اظهار داشت: روند خدمات‌رسانی به زائران در مرزهای کشور بخصوص مرز شلمچه مناسب است. خوشبختانه تمامی زیرساخت‌ها در مرز فراهم است و کمیودی احساس نمی‌شود.

وزیر کشور گفت: تردد زائران در مرز شلمچه بسیار روان است و زائران در کمترین زمان از گیت‌ها به سوی کربلا گذر می‌کنند.

وحیدی عملکرد هلال احمر در مرزها را مناسب توصیف کرد و یادآور شد: این نهاد در همه مرزها خدمات‌رسانی خوبی به زائران دارد.

وزیر کشور با بیان اینکه در بازدید امروز زائران رضایت‌مندی خود از نوع خدمات‌رسانی در مرز شلمچه را ابراز کردند گفت: مواکبی که جهت اعزام به عراق اقدام کرده بودند تردد آنها با کندی انجام می‌شد که پیگیری لازم در این خصوص انجام شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام‌ کرده اند، خبر داد: تاکنون ۶۰۰ هزار زائر ایرانی از مرزهای کشور به عراق اعزام شدند تا در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کنند.

سید «علی‌اکبر حسینی‌محراب» استاندار خوزستان و جمعی از مسوولان محلی در فرودگاه آبادان از وزیر کشور استقبال کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار