استاندار سمنان:

مدیران و مسئولان استان پرچمداران جبهه جهاد تبیین هستند

«هاشمی» گفت: مدیران و مسئولان استان پرچمداران جبهه جهاد تبیین هستند و باید دستاوردها و اقدامات صورت گرفته را به صورت جامع و کامل برای مردم تمام مناطق استان بیان کنند.
کد خبر: ۶۱۲۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰ - 25August 2023

مدیران و مسئولان استان پرچمداران جبهه جهاد تبیین هستند

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سید «محمدرضا هاشمی» استاندار سمنان روز جمعه همزمان با دومین روز از هفته دولت در آیین افتتاح همزمان طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان دامغان،اظهار داشت: منش دولت سیزدهم به تاسی از منش شهید رجایی، کار برای مردم، گره گشایی از امور و حل مشکلات مردم و تلاش برای جلب رضایت و تکریم آنان است.

استاندار سمنان افزود: مردم ایران اسلامی امروز شایسته بهترین خدمت ها هستند، بالاترین مدال افتخار مدیران خدمتگزاری برای مردم است و باید قدردان این فرصت طلایی بود.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی امروز در سطح منطقه و جهان در اوج عزت قرار دارد، ادامه داد: دستاوردهای بسیار ارزنده ای در حوزه های مختلف به‌دست آمده است که این مساله را مدیون امام راحل و شهدای والامقام هستیم. دیپلماسی ارزشمند و عزتمندانه دولت سیزدهم، دولت آیت الله رئیسی و تلاش‌های فرزند استان، وزیر امور خارجه بسیار ارزنده، حائز اهمیت و قابل تقدیر است.

به گفته استاندار سمنان، تحقق شعار سال، کسب رشد اقتصادی مثبت، کاهش نرخ بیکاری به کمتر از ۶ درصد، راه اندازی مجدد ۱۲۷ واحد راکد و ایجاد سه هزار فرصت شغلی جدید، جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی، ایجاد فرصت های شغلی جدید، افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی، افزایش ۳۳ درصدی صادرات محصولات استان، و جذب مازاد اعتبارات در حوزه سفر رییس جمهور به استان، برخی دستاوردها است.

هاشمی افزود: اجرای بالغ بر ۱۶ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن، مازاد تحقق تعهدات در حوزه تسهیلات تبصره ۱۸ و ۱۶، هزینه‌کرد بالغ بر ۶۰ میلیارد تومانی در حوزه عشایری، مدیریت تنش آب در تابستان، پیگیری ویژه پروژه های تامین‌ آب، کسب رتبه سوم پرداخت تسهیلات ازدواج در کشور، از جمله دستاوردهای ارزنده کسب شده توسط دولت سیزدهم در استان سمنان است.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین و بیان موفقیت ها و اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف برای ارائه خدمات مطلوب تر و شایسته تر به مردم، باعث جلب اعتماد، امید آفرینی و ارتقاء سرمایه اجتماعی خواهد شد، گفت: از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال، اتفاقات خوب و مبارکی در استان سمنان رخ داد، در شرایط موجود حفظ کارگران به مراتب از جذب نیروی جدید، اهمیت بیشتری دارد.‌

اسماعیلی با اشاره به اینکه مردم استان باید بدانند که اولین نیروگاه خورشیدی استان در شهرستان دامغان به بهره برداری رسیده است، افزود: افتتاح و بهره برداری از طرح ها در سطح استان نباید محدود به هفته دولت، دهه فجر و مناسبت های این چنین باشد.‌

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها