امام جمعه همدان:

مردم انتظار دارند دولت مشکلات معیشتی آن‌ها را حل کند

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: رفع مشکلات در عرصه مسکن، اجاره بها و بورس، انتظاراتی است که مردم از دولت دارند. آنان انتظار دارند تا مشکلات معیشتی‌اشان حل شود.
کد خبر: ۶۱۲۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰ - 25August 2023

شکل گیری نظام جدید تمدنی ار دستاوردهای دولت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه همدان، اظهار داشت: با توجه به اینکه دو سال از عمر دولت سیزدهم سپری شده باید به بررسی نقاط قوت و ضعف در این مدت بپردازیم. تحرک، تلاش و مجاهدت‌های شبانه روزی در عرصه‌های مختلف و مردمی بودن، از نقاط قوت دولت می‌باشد.

وی افزود: رشد اقتصادی چهار درصدی در سال‌های گذشته، افزایش سرمایه گذاری، رشد صادرات و واردات و کاهش رشد نقدینگی از مهم‌ترین دستاوردهای محقق شده دولت است.

حجت‌الاسلام شعبانی با تاکید براینکه رسانه‌ها نسبت به بیان این دستاوردها‌ توجه جدی در ایام هفته دولت داشته باشند، افزود: در عرصه تنش آبی خصوصا در همدان شاهد تلاش دولت بودیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم در اسرع وقت پروژه انتقال آب به همدان به‌صورت کامل محقق شود، تصریح کرد: طراحی دشمن در جنگ اقتصادی رساندن فروش نفت ایران به صفر بود، اما با وجود آنکه برجام امضا نشد، کشور توانست نفت خود را به فروش برساند.

امام جمعه همدان عنوان کرد: حل مشکل با عربستان و عضویت در سازمان‌های بین المللی، از دستاوردهای دولت در عرصه سیاست خارجه است. این اقدامات نشان دهنده شکل گیری نظام جدید تمدنی و خنثی کننده تحریم‌ها و هم رقم خوردن مقدمات تحول اقتصادی در کشور است.

وی تصریح کرد: حفظ ارزش پول ملی و نوسان قیمت ارز از موضوعاتی است که دولت باید به صورت جدی برای آن تدبیر کند. رفع مشکلات در عرصه مسکن، اجاره بها و بورس، انتظاراتی است که مردم از دولت دارند. آنان انتظار دارند تا مشکلات معیشتی آنها حل شود.

حجت‌الاسلام شعبانی با تاکید براینکه دولت از ظرفیت نخبگان استفاده کند، افزود: نباید با مرز بندی‌های کاذب کشور را از فکر و اندیشه نخبگان محروم کرد. وزیر علوم و تحقیقات از وزنه‌های علمی کشور است و ما قدردان زحمات جامعه علمی خودمان هستیم.

وی در پایان با اشاره به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، متذکر شد: فعالیت بالغ بر ۱۲۰ موکب در استان، نشان از توجه مردم همدان نسبت به اربعین و زائران امام حسین (ع) دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار