ادای احترام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مقام شامخ شهدای گمنام تپه نورالشهدا

«سیدصولت مرتضوی» در سفری 2 روزه به استان گلستان، با حضور در گلزار شهدای گمنام تپه نورالشهدای گرگان، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
کد خبر: ۶۱۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳ - 26August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز شنبه به گلستان سفر و از طریق فرودگاه گرگان وارد این استان شد و مورد استقبال «علی محمد زنگانه» استاندار گلستان و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.

وی در ابتدای ورود به گلستان با حضور در گلزار 8 شهید گمنام تپه نورالشهدای شهرستان گرگان به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار است پس از اتمام ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با حضور در شهرک صنعتی آق‌قلا، ۲ شرکت «چوب صندل» و «زیرین گستر» را افتتاح و به بهره‌برداری برساند.

حضور در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار واقع در همین مکان (شهرک صنعتی آق‌قلا) به منظور افتتاح متمرکز پروژه‌های هفته دولت این شهرستان از دیگر برنامه‌های حضور سیدصولت مرتضوی در سفر به گلستان است.       

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از برنامه‌های در نظر گرفته شده در آق‌قلا به گرگان باز خواهد گشت و پیش از ظهر امروز با آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی (‌نماینده ولی‌فقیه در گلستان) دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

ادای احترام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مقام شامخ شهدای گمنام تپه نورالشهداء

انتهای پیام‌/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار