دبیرکل دومین کنگر ملی هشت هزار شهید استان همدان:

برنامه «فصل شیدایی» یک مانور معرفتی شناختی بود

سردار «مجیدی» گفت: همه با حرکتی جهادی به میدان آمدند تا به صورت مشترک یک کار بزرگ را به منصه ظهور بگذاریم. نظرات مردم نشان می‌داد که برنامه «فصل شیدایی» یک مانور معرفتی شناختی بود.
کد خبر: ۶۱۲۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷ - 26August 2023

برنامه «فصل شیدایی» یک مانور معرفتی شناختی بود.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مظاهر مجیدی» دبیرکل دومین کنگر ملی هشت هزار شهید استان همدان بعد از پایان نمایش «فصل شیدایی» اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که توفیق شد در دومین کنگره شهدای استان خدمتگزار باشیم. واقعا دلتنگ شهدا هستیم. شهید حسین همدانی که خود برای کنگره اول زحمات زیادی کشید، امروز صاحب اصلی برنامه‌های کنگره دوم است.

وی با تقدیر از تمامی دست اندرکاران، هنرمندان و سازمان اوج برای اجرای نمایش فصل شیدایی افزود: تمام هدف این بود که مردم و خانواده معظم شهدا از این کار هنری لذت ببرند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های دولتی، شهرداری، اصناف و خیلی از ارگان‌ها، نهادها، اقشار مختلف و…. جهادی به میدان آمدند تا به صورت مشترک یک کار بزرگ را به منصه ظهور بگذاریم. نظرات مردم نشان می‌داد این برنامه دو ساعته یک مانور معرفتی شناختی بود.

سردار مجیدی با اشاره به اینکه هشت هزار شهید استان بر گردن تک تک ما حق دارند، ادامه داد: شهدای گرانقدر ما خالصانه برای خدا رفتند. فارغ از هر نگاه و سلیقه‌ای که وجود دارد، از مردم می‌خواهم که به شهدا یک نگاه ویژه داشته باشند.

وی تصریح کرد: ۲۰۰ عنوان برنامه اصلی برای دومین کنگره ملی شهدای استان در نظر گرفته شده که یکی از آنها فصل شیدایی بود. امیدوارم مردم از این اثر فاخر نهایت استفاده را برده باشند. تمام تلاش ما بر این است که در اجلاسیه، بتوانیم نقش شهدای همدان را به خوبی تبیین کنیم، همان طور که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند شهدای همدان جزو برجسته ترین‌ها هستند.

دبیرکل دومین کنگر ملی هشت هزار شهید استان همدان بیان کرد: مقدمات برای مراسم اجلاسیه که بخش اصلی کنگره به شمار می‌رود، در حال انجام است تا بتوانیم دین خود را به شهدا ادا کنیم.

اجلاسیه کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، اواسط مهرماه و همزمان با سالروز شهادت سردار شهد حاج حسین همدانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها