مقام امنیتی لبنان: اسرائیل و تروریسم تکفیری‌ دو روی یک سکه‌اند

مدیر کل دستگاه امنیت عمومی لبنان، تروریسم را با هویت اسرائیلی ادغام شده خواند و تاکید کرد: اسرائیل و تروریسم تکفیری‌ دو روی یک سکه‌اند.
کد خبر: ۶۱۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴ - 06December 2015

مقام امنیتی لبنان: اسرائیل و تروریسم تکفیری‌ دو روی یک سکه‌اند

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سرلشگر «عباس ابراهیم» مدیر کل دستگاه امنیت عمومی لبنان با بیان اینکه «تروریسم با هویت اسرائیلی ادغام شده است»، افزود: اسرائیل و تروریسم تکفیری دو روی یک سکهاند.

به گزارش وبگاه خبری تلویزیون «البیسی»، مدیر کل دستگاه امنیت عمومی لبنان در شماره جدید مجله «الامن العام» وابسته به نیروهای امنیتی این کشور با اشاره به تلاشهای دشمن صهیونیستی برای بر هم زدن امنیت داخلی لبنان و بکارگیری عناصر انتحاری، گفت: اسرائیل در پشت پرده همه این ماجراها قرار دارد. این رژیم به دنبال شکست دادن ما با همه ابزارهایی است که تا کنون به کار گرفته است. امروزه نیز به آخرین ابزارش برای ایجاد چند دستگی در جامعه لبنانی روی آورده است.

وی با اشاره به همنوایی تروریسم تکفیری و خطر صهیونیستی، تاکید کرد: دستگیری و انهدام هستههای مزدوران اسرائیل و تکفیریها که قصد اجرای عملیات جنایتکارانه و برافروختن آتش فتنههای مذهبی بین لبنانیها را داشتند، نشانه آن است که اسرائیل و تروریسم دو روی یک سکه هستند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار