فرمانده سپاه فجر فارس:

ضرورت امروز بسیج، حفظ انسجام و آمادگی است

سردار «بوعلی» گفت: در بسیج، نیاز به حفظ انسجام و آمادگی است و این اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه فرماندهان به صورت مستمر برنامه‌هایی برای نیرو‌های تحت امر داشته باشند.
کد خبر: ۶۱۲۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵ - 26August 2023

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، سردار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه فجر فارس امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز که با حضور مسئولین استانی و فرمانده سپاه فجر فارس برگزار شد، اظهار داشت: در بسیج، نیاز به حفظ انسجام و آمادگی است و این اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه فرماندهان به صورت مستمر برنامه‌هایی برای نیرو‌های تحت امر داشته باشند.

 فرمانده سپاه فجر فارس ضمن تقدیر از فعالیت‌های سرهنگ محمدبهادر علیپور فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: آماده بودن فرد و عدم دستپاچگی در شرایط بحران از جمله خصلت‌هایی است که در این فرمانده ناحیه بارز است.

سردار بوعلی گفت: سرهنگ مسلم محمدی از این پس به عنوان فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز منصوب می‌شوند که سوابق خوبی در مسئولیت‌هایی که بر عهده‌شان بوده در کارنامه خود دارد.

وی با بیان اینکه خیلی از مسائل از محلات شروع می‌شود، بر فعال بودن گشت‌های پایگاهی و سرکشی از گردان‌ها تاکید کرد؛ چرا که این آمادگی باعث می‌شود در شرایط سخت و بحران‌ها سربلند بیرون آییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار