استاندار فارس:

مدیران در گرامیداشت هفته دفاع مقدس نهایت تلاش خود را کنند

«ایمانیه» گفت: کار برای دفاع مقدس باید از عمق وجود و اعتقاد فرد بوده و اصطلاحا برنامه‌های هفته دفاع مقدس و توجه به این حوزه باید دلی و اعتقادی باشد و نباید مدیران و مسوولین نسبت به این موضوع غافل شوند و مدیران باید در گرامیداشت هفته دفاع مقدس نهایت تلاش خود را کنند.
کد خبر: ۶۱۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲ - 26August 2023

مدیران در گرامیداشت هفته دفاع مقدس نهایت تلاش خود را کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس امروز در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس که با موضوع بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان فارس به ریاست وی و با حضور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس، فرماندار شیراز، معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس، رییس دانشگاه شیراز و علوم پزشکی شیراز، جانشین سپاه فجر فارس، معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی فارس، مدیرکل ورزش و جوانان، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری،قائم مقام شهرداری شیراز و مدیرکل آموزش و پرورش فارس برگزار شد، اظهار داشت: کار برای دفاع مقدس باید از عمق وجود و اعتقاد فرد بوده و اصطلاحا برنامه‌های هفته دفاع مقدس و توجه به این حوزه باید دلی و اعتقادی باشد و نباید مدیران و مسوولین نسبت به این موضوع غافل شوند.

ایمانیه افزود: هر دستگاهی باید حداقل یک برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس پیش بینی و قبل از هفته دفاع مقدس آن را اعلام  نماید.

وی تاکید کرد: سازمان ها نسبت به بازدید و تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و تجلیل از پیشکسوتان همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار فارس گفت: همانطور که دستگاه‌هایی که در زمینه پاسداشت هفته دفاع مقدس اهتمام بیشتری بورزند مورد تشویق و تکریم واقع خواهند شد و مدیران آن دستگاه‌ها نیز در این خصوص ارزیابی خواهند شد در صورت کوتاهی در این زمینه نیز مواخذه خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار