سرپرست فرمانداری رشت:

نقش مادران شهدا در دفاع از دین مالامال از ایثاری آگاهانه است

«‌عاشوری» گفت: نقش مادران از صدر اسلام تاکنون در دفاع از دین، امری انکارناپذیر و مالامال از ایثاری آگاهانه است.
کد خبر: ۶۱۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶ - 27August 2023

نقش مادران شهدا در دفاع از دین مالامال از ایثاری آگاهانه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «‌کیا عاشوری» سرپرست فرمانداری رشت با همراهی کوچکی‌نژاد نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان با حضور در منزل شهیدان یوسفی پیربازاری، با مادر بزرگوار این شهیدان در روستای شهر پیربازار دیدار کرد.

عاشوری در این دیدار صمیمانه و عیادت از این مادر بزرگوار، گفت: شهدا چراغ راه و مسیر روشن سعادتمندی و کمال هستند و می‌توانیم با نور هدایت آن‌ها، راه را از بیراهه تشخیص داده و در مسیر اعتلای جمهوری اسلامی گام برداریم.

وی افزود: نقش مادران از صدر اسلام تاکنون در دفاع از دین، امری انکارناپذیر و مالامال از ایثاری آگاهانه، تقدیمی عاشقانه و روحی مخلصانه است و آنان با تبعیت از حضرت زینب (س) عزیز دردانه‌های خود را برای دفاع از اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی فدا کردند.

شهیدان قدرت‌الله، احمد و محمد یوسفی از جمله شهدای برجسته استان گیلان در دوران دفاع مقدس بودند که با تشویق پدر و مادرشان عازم جبهه‌های جنگ شدند و در نهایت در مناطق مریوان، شلمچه و اشنویه به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار