امام جمعه شاهرود:

ما باید راهبرد امیدوار‌ کردن مردم و کارآمد جلوه دادن نظام را دنبال کنیم

حجت الاسلام «‌امینی» گفت: در برابر حربه و سیاست دشمنان که ناامید کردن مردم را در دستور کار دارد، باید ما سیاست امیدافزایی را داشته باشیم.
کد خبر: ۶۱۲۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳ - 27August 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «عباس امینی» امام جمعه شاهرود امروز در مراسم افتتاح همزمان طرح‌های هفته دولت شهرستان شاهرود به میزبانی سالن پورسینای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود  اظهار داشت: ما باید راهبرد امیدوار‌کردن مردم و کارآمد جلوه دادن نظام را دنبال کنیم که‌ هفته‌ دولت فرصت مغتنمی برای تحقق این‌ مهم است.

امینی با بیان اینکه بیان دستاوردهای ارزشمند نظام و کارهای انجام شده در راستای ایجاد امیدواری باید در دستور کار باشد گفت: دولتمردان اقدامات خوبی را در دستور کار دارند اما اطلاع رسانی، تبیین و بیان دستاوردهای ارزشمند نظام و کارهای انجام شده در دولت باید صورت گیرد تا مردم هم متوجه شوند.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در دولت انجام شده که نمونه آن پیوستن به بریکس است، تاکید کرد: در برابر حربه و سیاست دشمنان که ناامید کردن مردم را در دستور کار دارد، باید ما سیاست امیدافزایی را داشته باشیم.

این مسئول با بیان اینکه از مسئولان می‌خواهیم تا فکری به حال این مشکل در شاهرود کنند، افزود: همه ما نسبت به کمبود آب در شاهرود نگران هستیم زیرا نیاز به بودجه‌های بهتری در این زمینه است.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه اقداماتی در دستور کار مسئولان برای تأمین آب پایدار برای این شهرستان و دیگر نقاط استان سمنان قرار دارد که قابل قدردانی است اما باید اعتبارات کلان‌تری به این موضوع حساس و حیاتی اختصاص یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها