در گفت‌وگو با دفاع پرس؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی: پیاده روی اربعین از برکات خون شهدا است

سردار «وحیدی» گفت: پیاده روی اربعین حسینی، یک حرکت عظیم حماسی و دینی است که به برکت خون مطهر شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است.
کد خبر: ۶۱۲۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵ - 27August 2023

پیاده روی اربعین از برکات خون شهدا است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی امروز به همراه جمعی از معاونین ضمن حضور در مرز تمرچین و بازدید از موکب‌های مستقر در این پایانه مرزی از یادمان شهدای تمرچین نیز دیدن و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

سردار وحیدی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌ پرس در ارومیه، اظهار داشت: پیاده روی اربعین حسینی، یک حرکت عظیم حماسی و دینی‌ست که به برکت خون مطهر شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به راه افتاده است.

وی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند درسی که اربعین به ما می‌دهد، این است که باید یاد حقیقت و خاطره شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگه داشت.

سردار وحیدی  تصریح کرد: لذا پاسداشت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز گامی مهم و موثر در همین راستا است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی مهمترین ره‌آورد پیاده روی اربعین را نمایش اقتدار اسلام در جهان عنوان کرد و گفت: این اجتماع بزرگ یقینا بستر و مقدمه‌ای برای ظهور منجی عالم بشریت امام زمان (عج) خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها