مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان:

بخش فرهنگی مرز شلمچه عملکرد بسیار خوبی داشته است

حجت‌الاسلام حسن‌زاده گفت: همه بخش‌ها در مرز شلمچه بسیار فعال، هماهنگ و همدل عمل کردند و در اربعین امسال بخش فرهنگی عملکرد بسیار خوبی داشته است.
کد خبر: ۶۱۲۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱ - 27August 2023

بخش فرهنگی مرز شلمچه عملکرد بسیار خوبی داشته استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سید ابوالحسن حسن‌زاده» مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان امروز در بازدید از هفتمین همایش بین‌المللی تئاتر مردمی پیاده روی اربعین «روایت راهیان» در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت بخش‌های فرهنگی اربعین حسینی اظهار داشت: همه بخش‌ها در مرز شلمچه بسیار فعال، هماهنگ و همدل عمل کردند و در اربعین امسال بخش فرهنگی عملکرد بسیار خوبی داشته است.

وی افزود: از جهت محتوایی، شکلی و هنری برنامه‌های بسیار خوبی را ارائه دادند و توانستند محیط خیلی مناسب فرهنگی را برای زائرین حضرت سیدالشهداء (ع) فراهم کنند.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان با اشاره به زیارت زوار حضرت سیدالشهداء گفت: همه بخش‌ها به خصوص بخش فرهنگی، بسیار جامع و کامل عمل کرده و زمینه را برای زیارت با معرفت فراهم کرده اند.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با اشاره به شیرینی زائرین از زیارت حضرت سیدالشهداء (ع) یادآور شد: همه بخش‌ها باید کمک کنند به اینکه این زیارت یک زیارت با معرفت باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها