نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

برگزاری یادواره شهدا، احترام گذاشتن به هدف شهید است

حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» برگزاری یادواره شهدا را تعظیم شعائر الله دانست و گفت: تکریم و تعظیم شهید، در واقع تجلیل و تعظیم از راه و هدف آنها و احترام گذاشتن به هدف شهید است.
کد خبر: ۶۱۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲ - 27August 2023

برگزاری یادواره شهدا، احترام گذاشتن به هدف شهید استبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، در دیدار اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای ارسباران اظهار داشت: شهدا برای خدا، در راه خدا و برای اعتلای کلمة الله شهید می‌شوند آنها به ما نیاز ندارند بلکه ما به یاد شهدا نیازمندیم.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم برگزاری یادواره شهدا را تعظیم شعائر الله دانست و گفت: تکریم و تعظیم شهید، در واقع تجلیل و تعظیم از راه و هدف آنها و احترام گذاشتن به هدف شهید است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه یاد شهدا و نشستن در مجالس شهدا، مایه هشدار و تنبّه است، گفت: به ویژه مایه هشدار و تنبّه برای کسانی که منصب، موقعیت و پست دارند، فرقی نمی‌کند که چقدر آن پست بالا یا پایین باشد.

وی با اشاره به اینکه شهیدان دِین خودشان را به انقلاب، اسلام و ملت ادا کردند، افزود: ما باید دائما بر خودمان نهیب بزنیم که چقدر همسو با راه شهدا بوده‌ایم و بترسیم از این که در قیامت شرمنده شهدا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار