فرماندار ملایر:

۲۷۵ پروژه در ملایر افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود

«اسماعیلی» با اشاره به اینکه ۲۷۵ پروژه افتتاح یا کلنگ زنی می‌‌شو، گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۴ هزار میلیارد تومان است.
کد خبر: ۶۱۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹ - 27August 2023

بیش از 14 هزار میلیارد تومان پروژه در ملایر افتتاح یا کلنگ زنی می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «سلمان اسماعیلی» فرماندار ملایر در آیین افتتاح کتابخانه  «گلستان کتاب» روستای  «توچغاز» شهرستان ملایر که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار داشت: در هفته دولت، یک پروژه فرهنگی شاخص و یک اقدام ارزشمند داریم که در راستای اهداف انقلاب اسلامی در جهت توسعه علم و دانش، گسترش دانایی و فرهنگ در روستای توچغاز رقم می‌خورد. 

وی با بیان اینکه در دهه فجر نیز شاهد افتتاح یک مجموعه ورزشی در این روستا بودیم، افزود: در همه روستاهای شهرستان پروژه داریم به طوری که چهار بخش ملایر و روستاها همگی تبدیل به یک کارگاه عمرانی شد.

فرماندار ملایر با گرامیداشت یاد یک هزار و ۱۰۰ شهید ملایر تصریح کرد: هفته دولتی که پیش رو داریم در تمام تاریخ ملایر بی سابقه است به طوری که این پروژه‌ها بیش از ۱۰ سال گذشته یعنی دو دولت و نصفی دولت قبل به حساب می‌آید.

وی با اشاره به اینکه ۲۷۵ پروژه افتتاح یا کلنگ زنی می‌‌شود ادامه داد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۴ هزار میلیارد تومان است که شامل بهسازی روستاها، پروژه‌های شهری، ایجاد راه‌های روستایی، مراکز بهداشتی، بیمارستانی، هلال احمر، حمل و نقل و جاده، ورزشی، فرهنگی و دیگر مباحث جاری شهرستان می‌شود. 

اسماعیلی با بیان اینکه رکورد بی سابقه‌ای در حوزه سرمایه‌گذاری ثبت شده است خاطرنشان کرد: چند هزار میلیارد تومن پروژه سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت، معدن و کشاورزی انجام شده که یک اتفاق جدید است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار