مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گیلان تاکید کرد:

نقش مهم پشتوانه مردمی و وحدت نیروی‌های مسلح در ناکامی‌های دشمن

سرهنگ «‌حبیبی» گفت: رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروی‌های مسلح و بسیج مردمی می‌توان هر دشمن خبیث را ناکام کرد.
کد خبر: ۶۱۲۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵ - 28August 2023

نقش مهم پشتوانه مردمی و وحدت نیروی‌های مسلح در ناکامی‌های دشمنبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «‌حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان در نشست با امیر دریادار لشنی فرمانده مرکز آموزشی باقرالعلوم(ع) نداجا به همراه سرهنگ ستاد حمیدرضا سهیلی جانشین حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، هشت سال دفاع مقدس را آزمونی بزرگ برای اثبات قدرت ایمان، حقانیت و پایداری پیروز ملت ایران بیان کرد و اظهار داشت: روزهای حساس و سرنوشت‌ساز دفاع مقدس سرشار از حماسه آفرینی‌ها و سلحشوری‌های بهترین و دلاورترین فرزندان این امت است.

وی افزود: رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروی‌های مسلح و بسیج مردمی می‌توان هر دشمن خبیث را ناکام کرد.

حبیبی نيروی دريايی ارتش جمهوری اسلامی را جزو نخستين نيروهای مسلح كشور دانست كه در دفاع مقدس توانست به اهداف نهايی جنگ دريایی دست یابد گفت: درهم كوبيدن ماشين جنگی دشمن، بستن خطوط مواصلاتی دريايی دشمن و بازنگه‌داشتن خطوط مواصلاتی دريايی خودی از جمله افتخارات ارتش جمهوری اسلامی در دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با اشاره به نقش عمده گیلان در تربیت کادر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: سه پادگان آموزشی مستقر در گیلان، آموزش ۴۰ درصد نیروهای اعزامی نیروی تخصصی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به مناطق عملیاتی را به عهده داشت.

لازم به ذکر است که در این نشست همکاری نیروی دریایی در موزه‌آرایی و تدوین دانشنامه دفاع مقدس و واگذاری ادوات نظامی و ....باغ موزه دفاع مقدس گیلان مقرر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار