رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت:

۵ دلال ارزی دستگیر شدند

سرهنگ بهرامی از دستگیری پنج فعال در امر خرید و فروش ارز غیرمجاز و کشف ۳۷ میلیارد ریال انواع ارز خارجی خبر داد.
کد خبر: ۶۱۳۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶ - 28August 2023

۵ دلال ارزی دستگیر شدندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ «هدایت بهرامی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از دستگیری پنج فعال خرید و فروش ارز غیر مجاز و کشف ۳۷ میلیارد ریال انواع ارز خارجی خبر داد.

سرهنگ بهرامی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی گزارش دریافتی مبنی بر اینکه تعدادی افراد در محدوده پل کریم خان تهران اقدام به خرید و فروش ارز غیر مجاز می‌کنند تیمی از ماموران اداره مبارزه با قاچاق و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران مسؤولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران افزود: تحقیقات مأموران نشان از تأیید اخبار دریافتی داشت و با تکمیل تحقیقات پلیسی پس از هماهنگی قضائی چند تیم از مأموران به محل پاتوق متهمان اعزام شده و در یک عملیات منسجم پلیسی هر پنج فعال خرید و فروش ارز غیرمجاز را دستگیر کردند.

 وی با اشاره به اینکه در این عملیات پلیسی ۵۷ هزار و ۴۳۹ واحد دلار، ۱۳ هزارو ۹۴۰ واحد یورو، ۳۰۰۲۰ واحد سایر ارز‌ها کشف شد ادامه داد: کارشناسان ارزش ارز‌های مکشوفه را ۳۷ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ هدایتی خاطرنشان کرد: پلیس در مبارزه بی امان با انواع جرائم اقتصادی تلاش خود را به کار بسته و از مردم عزیز نیز درخواست می‌شود تا خادمان خودشان را در این زمینه یاری کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار