دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

توفیق زیارت مزار شهید «ابومهدی المهندس» در اربعین+ لینک

مزار شهید ابومهدی المهندس در مسیر پیاده‌روی زائران اربعین در قبرستان وادی السلام قرار دارد.
کد خبر: ۶۱۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۶ - 04September 2023

در ایام اربعین چگونه به زیارت مزار شهید ابومهدی المهندس برویم+ لینکبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، وادی السلام نجف به عنوان بزرگترین قبرستان دنیا مدفن پیامبران و بسیاری از بزرگان دین است که با توجه به قرارگیری در مسیر زائران نجف به کربلا محلی برای زیارت آنان محسوب می‌شود.

وجود شهدای ایرانی و نیز شهدای مقاومت در این قبرستان باعث شده است که بسیاری از زائران دقایقی را به حضور بر سر مزار این شهدا اختصاص دهند. مزار یار و همرزم سردار سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس نیز در این مکان قرار دارد و بسیاری علاقه‌مند به زیارت این شهید مقاومت را به سوی خود می‌کشاند.

زائرانی که این روزهای برای زیارت اربعین به عتبات عالیات مشرف می‌شوند میتوانند با استفاده از لینک‌های زیر مکان دقیق مزار شهید ابومهدی المهندس در وادی السلام شهر نجف اشرف را در دسترس داشته باشند.

لازم به ذکر است در مسیر پیاده روی به سمت کربلا قبل از رسیدن به عمود شماره یک میدانی قرار دارد بنام نفق العسکریین. در حاشیه این میدان (سمت چپ مسیر پیاده‌روی)مسجد و مرقد شهید سیدمحمدباقر صدر قرار دارد. ابتدای این خیابان که به طرف وادی السلام می‌رود موتور سه چرخ‌هایی هستند که با هزینه‌ی بین پنج تا هفت هزار دینار(حدود ۱۷۰ هزار تومان) یک سرویس به مقصد مزار شهید ابومهدی میروند. بنابرین اگه در گروه پنج تا هفت نفره سوار شوید این کرایه برایتان سرشکن می‌شود.

از اطراف حرم امیرالمومنین(ع) نیز می‌توانید ماشین کرایه کرد که در ایام اربعین ممکن است قیمت آن بالا باشد و این گزینه برای ایام غیر اربعین توصیه می‌شود.

جالب است بدانید چند ردیف بالاتر از ابومهدی مزار یک شهید ایرانی نیز قرار دارد.

در پایان لینک موقیعت دقیق مزار شهید ابومهدی را می‌توانید از اینجا ببینید.

لینک نشان موقعیت را نیز می‌توانید در اینجا جست‌جو کنید.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار