فرمانده قرارگاه اربعین فراجا خبر داد؛

خروج بدون مشکل زائران از پایانه مرزی مهران

سردار شرفی گفت: با توجه به گشایش‌های خوبی که در گیت‌های جمهوری اسلامی و طرف عراقی ایجاد شده است، زائران عزیز توانسته‌اند بدون هیچ مشکلی از مرز مهران خارج شوند.
کد خبر: ۶۱۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱ - 28August 2023

خروج بدون مشکل زائران از پایانه مرزی مهرانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد شرفی» فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با اشاره به خروج یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفری زائران از مرزهای شش‌گانه کشور، اظهار داشت: زائران عزیز سفرشان به عتبات عالیات را مدیریت کنند.

سردار شرفی افزود: با توجه به ورود ۳۰۰ هزار نفری زائران به کشور در شامگاه گذشته و صبح‌گاه امروز، حضور پرحجم و روانی را داریم و با توجه به گشایش‌های خوبی که در گیت‌های ایجاد شده است، زائران بدون هیچ مشکلی توانسته‌اند از مرز خارج شوند.

فرمانده قرارگاه اربعین با تشکر از زائران عزیز در مدیریت سفر به عتبات عالیات، تصریح کرد: ما در بحث ترافیکی هیچ مشکلی را در مرزهای شش‌گانه نداریم و هم‌اکنون شاهد ترافیک پرحجم و روان هستیم که از رانندگان عزیز به دلیل رعایت قوانین و مقررات کمال تشکر را داریم.

وی با اشاره به توسعه ظرفیت پارکینگ خودروها در مرز مهران، تصریح کرد: امسال بر خلاف سنوات گذشته پارکینگ‌ها از لحاظ رعایت استانداردهای پلیسی از قبیل روشنایی، حصار کشی و پایش تصویری اقدامات خوبی صورت گرفته است.

سردار شرفی با تاکید بر اینکه رویکرد امسال بر استفاده زائران از خودروهای شخصی بوده است، اظهار داشت: تقریباً ۹۰ درصد از پارکینگ‌های شهر مرزی مهران پر شده و تاکنون مشکل خاصی در این خصوص نداشته‌ایم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار