دیدار جمعی از فرماندان نظامی و انتظامی با استاندار آذربایجان شرقی

به مناسبت هفته دولت، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی با استاندار آذربایجان شرقی دیدار کرده و هفته دولت را به وی تبریک گفتند.
کد خبر: ۶۱۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵ - 28August 2023

دیدارجمعی از فرماندان نظامی و انتظامی با استاندار آذربایجان شرقیبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، «عابدین خرم» استاندار آذربایجان شرقی، امروز (دوشنبه)، در دیدار سردار سرتیپ پاسدار «جلیل بابازاده» فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورا و سردار سرتیپ دوم «علی محمدی» فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی، با وی اظهار داشت: در هفته دولت باید دستاوردها و عملکرد دستگاه های مختلف را به مردم تبیین و معرفی کنیم.

وی به اهمیت نیروهای مسلح تاکید و اظهار داشت: نیروهای مسلح به عنوان اصلی ترین رکن امنیت کشور و رسیدن به اهداف نظام و نقطه ثقل کشور است.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: دولت سیزدهم به تمام ارزش ها و مبانی انقلاب پای‌بند است و از مواضع انقلابی خود عدول نکرده است.

خرم با بیان اینکه وحدت ملی بزرگترین سرمایه دولت است است اظهار داشت: وقتی در کشور وحدت و هماهنگی باشد دشمن نمی تواند سوء استفاده کرده و به نظام آسیب وارد کند و امروز این وحدت بزرگترین سرمایه برای دولت است.

استاندار گفت: دولت خودش را موظف به پاسخگویی در برابر مشکلات می داند و مشکلی وجود ندارد که قابل حل نباشد، اما ممکن است بسته به شرایط کمی زمانبر باشد و وقتی مردم می بینند دولت تلاش می کند، به آینده امیدوار می شوند بطوریکه امروز وضعیت از 2 سال قبل که این دولت اداره امور را به دست گرفت بهتر است.

استاندار آذربایجان شرقی در دیدار فرمانده انتظامی استان نیز گفت: امروز کشور ما از جمله کشورهای امن و آرام است و در عین حال عزت و اقتدار خود را حفظ کرده است و این ممکن نیست مگر با وجود نیروهای مسلح که بار اصلی نظم و امنیت را بر دوش می کشند.

وی تاکید کرد: اگر این سازمان یک سازمان هوشمند با آمادگی کامل نباشد، آسیب پذیری ما بالا خواهد رفت.

خرم با اشاره به اینکه رضایت مردم از فراجا یک سرمایه مهم است اظهار داشت: مردم قدردان خدمات نیروهای فراجا هستند و نظرسنجی های انجام یافته بیانگر این است که بیش از 70 درصد مردم از عملکرد آنها رضایت دارند و این یک سرمایه بزرگ است و اگر عده قلیلی چنگ می اندازند، یا فریب خورده اند یا معاند هستند.

در ابتدای این دیدارها فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورا و فرمانده فراجا آذربایجان شرقی بر آمادگی خود برای خدمت رسانی در کنار مدیریت استان و دولت اعلام کردند و گفتند: نیروهای نظامی و انتظامی همواره در کنار دولت و مدیریت استان آماده ارائه خدمات در حوزه های مختلف انتظامی، امنیتی و ... است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار