مسئول توانمندسازی و کارآفرینی وابستگان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

ولایت مداری و مردمی بودن از ویژگی‌های شاخص شهدای دولت است

سرهنگ «فضلی» گفت: ولایت مداری، انقلابی، جهادی، دلسوزی و مردمی بودن از ویژگی‌های شاخص شهدای دولت از جمله شهیدان رجایی و باهنر است که بعد از گذشت چند دهه همچنان شاهد زنده ماندن یاد و خاطره آنان هستیم.
کد خبر: ۶۱۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷ - 29August 2023

ولایت مداری، انقلابی، جهادی، دلسوزی و مردمی بودن از ویژگی های شاخص شهدای دولت استبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان- محمد امین میربلوچ زهی؛  سرهنگ پاسدار «حسن فضلی» مسئول توانمندسازی و کارآفرینی وابستگان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در نشست جهاد تبیین با محوریت تحولات اخیر منطقه و انتخابات آینده و نیز تجلیل از کارکنان بسیجی ادارات خاش اظهار داشت: در دولت انقلابی و جهادی و ولایت مدار و مردمی باید اولویت مسوولان خدمت صادقانه و بدون منت باشد و مسوولان با الگوبرداری از شهیدان رجایی و باهنر و تداوم راه شهیدان و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اهداف متعالی اسلام و انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی گفت: دولت های غربی و استکباری از سالهای آغازین شکل گیری نظام اسلامی برای ضربه زدن به کشور و ملت بزرگ ایران نقشه داشتند و ترور کور افراد خدمتگزار و دلسوزان انقلاب و جنگ تحمیلی هشت ساله و تحریم های ظالمانه تمام خباثت های دشمنان را نشان داد، اما به حول و قوه الهی عزتمندی به کشور ما هدیه شد و دشمنان در رسیدن به اهداف شان ناکام ماندند.

سرهنگ فضلی ادامه داد: به راه انداختن جنگ ترکیبی و دست گذاشتن روی اقتصاد و فرهنگ، هنر و رسانه از برنامه‌های دشمنان بوده که خواهان ایجاد فاصله میان ارکان نظام و ملت هستند و الحمدلله در سالهای انقلاب اسلامی به برکت اجرای منویات مقام معظم رهبری و بصیرت ملت مومن و انقلابی شاهد شکست دشمن در جبهه های مختلف هستیم.

وی تصریح کرد: در ایران اسلامی فرار مغزها و نخبگان نداریم و تمام تحصیل کردگان و نخبگان ما به عنوان سفیران انقلاب و ملت بزرگ ایران، نام اسلام و انقلاب را جاودانه می سازند.

حجت الاسلام والمسلمین «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش نیز با گرامی داشت هفته دولت و مناسبت هفته بیان کرد: پیاده روی اربعین حسینی که به صورت باشکوه در حال برگزاری است، از نقاط قوت اسلام به شمار می رود، زیرا ارادتمندان و دوستداران اهل بیت علیهم السلام و خاندان نبوت صلی الله و علیه وسلم دور هم جمع می شوند و زیبایی ها و شکوه اسلام و وحدت و اخوت و برادری همبستگی و اتحاد یکپارچه مسلمانان را به نمایش می گذارند.

وی اظهار داشت: تبیین خدمات دولت و نظام در ابعاد مختلف از سوی مسئولان باید مهمترین اولویت باشد و مقابله با فتنه های دشمنان نیازمند آگاهی بخشی و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و دولت است. اجرای منویات مقام معظم رهبری و حضور مستمر در میان مردم و پاسخگویی به مطالبات مردمی ویژگی مسوولان موفق است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها