با صدور پیام مشترکی صورت گرفت؛

تسلیت مسئولین سپاه کربلا در پی ارتحال حجت الاسلام «مؤیدی»

سردار «مسلمی» فرمانده سپاه کربلا مازندران و حجت الاسلام «رعایتی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در پیامی ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج «علی مؤیدی» را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۶۱۳۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶ - 29August 2023

تسلیت مسئولین سپاه کربلا در پی ارتحال حجت الاسلام «مؤیدی»به گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرتیپ دوم پاسدار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا مازندران و حجت الاسلام «جعفر رعایتی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در پیامی ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج «علی مؤیدی» را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ»

ارتحال روحانی عالیقدر و مجتهد عالم و مبارز، خطیب نام آشنا و توانمند و استاد درس اخلاق جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج «علی مؤیدی» رضوان الله تعالی علیه، موجب تأثّر و تألّم فراوان اینجانبان، مردم عالم پرور مازندران گردید.

ایشان که از سرمایه‌های ارزشمند و استاد برجسته حوزه و دانشگاه و در سلوک مومنانه و تقوا و مجاهدت در راه اعتلای دین اسلام و انقلاب اسلامی زبانزد همگان بود، عمر شریف خویش را وقف تربیت طلاب مجاهد و انقلابی و نشر و ترویج معارف ناب اسلام محمدی کردند.

یک عمر تلاش این عالم ربانی انقلابی، بصیر، دلسوز در عرصه‌های مختلف دفاع از ارزش‌های دینی، متدین و متواضع در انجام فعالیت‌های انقلابی، با تدریس و تربیت مبلغان دین در حوزه‌های علمیه و تالیف کتب مختلف اخلاقی و تربیتی و همچنین اجرای برنامه‌های اثربخش مذهبی و فرهنگی رسانه‌ای در موسسه اشراق باقی الصالحاتی است و در نزد خدای متعال پاداش عظیم خواهد داشت.

اینجانبان ضمن ارج نهادن به مجاهدت‌های مخلصانه این روحانی وارسته و تسلیت این ضایعه جبران ناپذیر به محضر حضرت، ولی عصر امام زمان ارواحنا فداه، نائب برحقش مقام عظمای ولایت، مراجع بزرگوار تقلید و روحانیت معزز حوزه‌های علمیه، مردم عالم پرور مازندران و به ویژه بیت مکرم ایشان، برای این عالم مهذب که در ایام اربعین حسینی دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار پروردگار نائل گشت؛ رحمت واسعه الهی و همجواری با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای بیت مکرم، بازماندگان و عموم مصیبت دیدگان ارجمند و نیز دوستداران ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت داریم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار