فرمانده مرزبانی فراجا:

زائران اربعین از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۹ به مرز مهران مراجعه کنند

سردار گودرزی درخواست کرد زائران حسینی در بازه زمانی ساعت ۱۲ ظهر تا غروب آفتاب به مرز‌ها مراجعه کنند و سفر خود را به گونه‌ای مدیریت کنند که در این ساعات به مرز برسند.
کد خبر: ۶۱۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲ - 29August 2023

زائران اربعین از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۹ به مرز مهران مراجعه کنندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی کشور اظهار داشت: از دیشب که در مرز خسروی بودیم، این مرز تا ساعاتی از صبح وضعیت خوبی داشت و تردد در مرز منطقی و به سهولت انجام شد.

وی افزود: اما در مرز مهران وضعیت متراکمی را شاهد هستیم و جمعیت زیادی به سمت مرز آمده اند که همین امر باعث شده تا متأسفانه در خود کشور عراق هم با مشکل حمل و نقل و کمبود خودرو مواجه شویم.

سردار گودرزی گفت: در هماهنگی با مرزبانی عراقی وارد خاک عراق شدیم و در شهر زرباطیه با طرف عراقی صحبت کردیم و با موافقت آن‌ها تعدادی خودرو از وزارت دفاع عراق به سیستم حمل و نقلشان اضافه شد که مشکل به صورت مقطعی حل رد شد.

وی افزود: خودرو‌های عراقی به دلیل گرما تمایل بیشتری دارند که پس از غروب آفتاب اقدام به فعالیت کنند که به همین دلیل ما هم از هموطنان می‌خواهیم که در بازه زمانی ساعت ۱۲ ظهر تا غروب آفتاب به مرز‌ها مراجعه کنند و سفر خود را به گونه‌ای مدیریت کنند که در این ساعات به مرز برسند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها