معاون رئیس جمهور:

شهدا پرچم افتخار ایران اسلامی هستند

«لطیفی» با اشاره به حماسه جانفشانی و ایثار شهدا برای پاسداری از حریم مقدس ولایت، ایران اسلامی و امنیت و آرامش مردم، گفت: شهدا پرچم افتخار ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۶۱۳۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶ - 29August 2023

شهدا پرچم افتخار ایران اسلامی هستند به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، «میثم لطیفی» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم شهدای شهرستان چهارباغ که به همراه مجتبی عبداللهی استاندار البرز، علی حدادی نماینده شهرستان‌های ساوجبلاغ، چهارباغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید استان البرز، حجت السلام و المسلمین محمدی امام جمعه شهرستان چهارباغ و جمعی از مدیران استان البرز اجرایی شد؛ اظهار داشت: ادای احترام به خانواده شهدا کمترین کاری است که می‌توان در جهت پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا انجام داد.

وی با بیان اینکه شهدا از تمام داشته‌های مادی خود در راه سربلندی، عزت و اقتدار ایران اسلامی و آرامش و آسایش مردم گذشتند، افزود: همه ما با خدمت حداکثری به مردم پیرو راه شهدا باشیم.

لطیفی با تاکید بر ضرورت انتقال ارزش‌های شهدا به نسل جوان، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مسئولیت‌های ما در برابر شهدا، ترویج فرهنگ و ارزش‌های آن‌ها و فراهم کردن بستر انتقال این فرهنگ ارزشمند به نسل جوان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار