فرماندار سبزوار:

هفته دولت، فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردها و امیدآفرینی در جامعه است

ابراهیمی گفت: هفته دولت، فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردها و امید آفرینی به جامعه است؛ لذا مسئولان نهادهای مختلف از این ظرفیت نهایت استفاده را ببرند.
کد خبر: ۶۱۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳ - 29August 2023

هفته دولت، فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردها و امید آفرینی به جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیین معنوی غبارروبی و عطرافشانی از مزار شهدای سبزوار با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد. مسئولان و شرکت‌کنندگان حاضر در مراسم؛ پس از قرائت پرفیض و معنوی زیارت عاشورا با قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و شهدا بیعتی دوباره بستند.

«حسین ابراهیمی» فرماندار سبزوار در این مراسم اظهار داشت: هفته دولت، فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردها و امید آفرینی به جامعه است؛ لذا مسئولان نهادهای مختلف از این ظرفیت نهایت استفاده را ببرند.

ابراهیمی در ادامه تشریح کرد: همزمان با هفته دولت ۶۵ طرح در حوزه‌های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی، آموزش و خدماتی با اعتبار سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار سبزوار در پایان صحبت خود یادآور شد: مسئولان از بدنه مردم هستند که رسالتی سنگین بر دوش دارند و یک‌لحظه غفلت، خسران دنیا و آخرت را برای آنها به همراه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار