وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی راه‌آهن شلمچه به بصره در هفته آینده

بذرپاش با حضور در بندرامام خمینی(ره) و در جمع خبرنگاران از آغاز عملیات اجرایی مسیر ریلی شلمچه به بصره در هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۶۱۳۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵ - 29August 2023

آغاز عملیات اجرایی راه‌آهن شلمچه به بصره در هفته آیندهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی امروز با حضور در بندرامام خمینی(ره) و در جمع خبرنگاران از آغاز عملیات اجرایی مسیر ریلی شلمچه به بصره در هفته آینده خبر داد.

 وی پس از اعلام ایبن خبر اظهار داشت: هفته آینده با حضور معاون اول رئیس جمهور در مرز شلمچه عملیات اجرایی مسیر ریلی شلمچه به بصره آغاز خواهد شد.

بذرپاش افزود: این عملیات اجرایی با حضور مقامات ایرانی و عراقی در مرز شلمچه آغاز می‌شود تا شاهد اجرای این طرح بسیار مهم باشیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: قرار است در همان روز تصمیمات بسیار خوبی نیز برای اجرای این طرح و پیشبرد آن اتخاذ شود.

بذرپاش پس از سفر یک روزه به خوزستان با حضور در بندر امام خمینی(ره) ۲۶ پروژه سرمایه‌گذاری بخش دولتی و خصوصی به ارزش ۵۹ هزار میلیارد ریال در بنادر خوزستان را همزمان افتتاح و کلنگ‌زنی کرد.

سرگرد پاسدار «عباس ذاکری» فرمانده سپاه بندر امام خمینی(ره) نیز در حاشیه این سفر درک ملموس عملیات های اجرایی دولت سیزدهم را باعث امیدآفرینی بین مردمن دانست و یادآور شد: ظرفیت‌های نهفته در بندر امام خمینی (ره) می‌تواند تحولی عظیم در استان و حتی کشور بوجود بیاورد.

وی افزود: در هفته دولتی که متعلق به مردم است باید با جهاد تبیین به رشد امید در نزد مردم تلاش کنیم چرا که دشمن به شدت در حال تولید محتوا برای دلسرد کردن مردم از خدمتگزاران صدیق خود است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها