همزمان با ششمین روز از هفته دولت؛

پروژه‌های گازرسانی شهرستان بستک به بهره‌برداری رسید

با حضور استاندار هرمزگان و در ششمین روز از هفته دولت، پروژه‌های گازرسانی شهرستان بستک به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۶۱۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴ - 29August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «مهدی دوستی» استاندار هرمزگان امروز همزمان با ششمین روز از هفته دولت به منظور بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف در غرب هرمزگان، راهی بستک شد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان با استقبال رسمی احمد جباری نماینده غرب استان در مجلس، فرماندار و مسئولان بستک با همراهی جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی وارد این شهرستان شد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، در اولین برنامه‌ امروز خود با همراهی احمد جباری نماینده غرب استان در مجلس شورای اسلامی، پروژه گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی شهرستان بستک شامل روستاهای دهنگ، تدروئیه، بیگلرآباد و آل کندی را افتتاح کرد.

این پروژه با اعتباری بالغ بر 450 میلیارد ریال شامل خطوط انتقال و تغذیه و 15 هزار متر شبکه توزیع گازرسانی است، با اجرای این پروژه 1470 خانوار از نعمت گاز شهری بهره‌مند شده و به شبکه گازرسانی متصل شدند و 1400 انشعاب نیز اجرا شده است.

در حال حاضر گازرسانی به محورهای صنعتی شهرستان بستک با اعتبار 350 میلیارد ریال و گازرسانی به شهر کوهیج و روستاهای نهند، فاریاب گتاو، خلوص، هرنگ، کوخرد و صنایع محدود نیز با اعتبار 1200 میلیارد ریال در دست اجرا قرار دارد و با بهره برداری از این طرح‌ها نیز به 5050 خانوار گازرسانی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار