مقاومت فلسطین:

پاسخ به هرگونه حماقت تل‌آویو بی‌سابقه خواهد بود

گروه‌های مقاومت فلسطین با انتشار بیانیه‌ای مشترک در واکنش به تهدید‌های تل‌آویو به ترور فرماندهان مبارز، اعلام کردند: پاسخ به هر حماقتی از این دست، بی‌سابقه خواهد بود.
کد خبر: ۶۱۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹ - 29August 2023

پاسخ به هرگونه حماقت تل‌آویو بی‌سابقه خواهد بودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه، امروز (سه‌شنبه، ۲۹ آگوست)، طی بیانیه‌ای به رژیم صهیونیستی هشدار دادند که جنایات این رژیم علیه شهر بیت‌المقدس و مسجد الاقصی می‌تواند چاشنی انفجاری برای شعله‌ور شدن آتش یک جنگ مذهبی همه‌جانبه شود.

در این بیانیه مطبوعاتی که در پایان نشست دوره‌ای گروه‌های مقاومت فلسطین برای بررسی تحولات سیاسی و ملی فلسطین در شهر غزه، قرائت شد، آمده است: تداوم جنایات دشمن علیه شهر قدس و مردم آن به طور کلی و علیه مسجدالاقصی به طور خاص، بویژه برنامه به اصطلاح پنج ساله با هدف تحمیل تقسیم‌بندی مکانی و زمانی و تدارک برای تصرف، غارت، تخریب، یهودی‌سازی، اسرائیلی سازی آموزش و پرورش و تغییر هویت و خصلت عربی و اسلامی این شهر، مانند چاشنی انفجار و شعله‌ور شدن آتش جنگ مدیتی همه‌جانبه عمل خواهد کرد».

در ادامه این بیانیه آمده است: «این جنگ تنها به ملت فلسطین محدود نخواهد شد و نبردی خواهد بود که امت عربی و اسلامی را درگیر خود خواهد کرد و ما اطمینان داریم که آغازی بر پایان این "دولت سرکش" خواهد بود».

گروه‌های مقاومت فلسطین در ادامه تشدید عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری و قدس شریف را ستودند و از همه جوانان خواستند که به این کاروان مبارک انقلابی فلسطین بپیوند و در نبرد آزادسازی و بازگشت شرکت کنند. انقلابی که شراره‌های آن در قلب اردوگاه‌ها، روستا‌ها و شهر‌های کرانه باختری برافروخته شده است.

در ادامه این بیانیه با اشاره به تهدید بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه «صالح العاروری» معاون دفتر سیاسی جنبش «حماس» و سایر رهبران مقاومت آمده است: «ما به این دشمن ترسو و بحران‌زده می‌گوییم که پاسخ سازمان یکپارچه مردم فلسطین و مقاومت آن در برابر ارتکاب هرگونه حماقتی از این دست، بی‌سابقه خواهد بود. چرا که شمشمیر قدس (اشاره به نبرد سیف القدس) همچنان از نیام بیرون است و اتحاد میدان‌ها و جبهه‌ها همچنان میدانی برای نبرد بعدی است.

گروه‌های مقاومت فلسطین در ادامه، درباره تداوم سرقت و مصادره سرزمین فلسطین به بهانه‌های واهی، تشدید تخریب‌ها و ویران‌سازی ساختمان‌ها و تأسیسات فلسطینی و ادامه سرکوب مردم فلسطین با تشدید حملات شبه‌نظامیان شهرک‌نشین و ایادی آن‌ها با حمایت رسمی و مشارکت نیرو‌های ارتش اشغالگر که با هدف آواره کردن مردم فلسطین و جایگزینی دو میلیون شهرک‌نشین به جای آن‌ها در چارچوب طرح «اسموتریچ» جنایتکار، وزیر کابینه نتانیاهو هشدار دادند و خواستار تشدید عملیات‌های ویژه مقاومت برای حفاظت از اراضی فلسطین شدند.

این در حالی است که یکشنبه پیش، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی صالح العاروری معاون «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس را به ترور تهدید کرد. ضمن این‌که طی یک هفته گذشته، بسیاری از محافل رژیم صهیونیستی و مقامات امنیتی و سیاسی این رژیم بر ضرورت ترور العاروری تاکید می‌کنند، زیرا وی را مسئول عملیات‌های مسلحانه فلسطینی‌ها در کرانه باختری و غزه می‌دانند.

در واکنش به این تهدیدات «اسماعیل رضوان» از رهبران جنبش حماس به اشغالگران در خصوص هرگونه حماقتی برای ترور شیخ صالح العاروری یا هر یک از رهبران مقاومت هشدار داد.

العاروری نیز در پاسخ به این تهدیدها، تصویری از خود در لباس نظامی منتشر کرد که یک اسلحه هم مقابلش روی میز قرار دارد و این پیام را به صهیونیست‌ها ابلاغ کرد که نبرد علیه دشمن اشغالگر را مدیریت خواهد کرد و به عنوان یک رزمنده مقاومت، برای شهادت آمده است».

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار