نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

تبیین ارزش‌های دفاع مقدس برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ضروری است

آیت‌الله «حسینی» گفت: نسلی که جنگ را ندیده‌اند امروز در فضای خطرناک رسانه‌ای قرار گرفته‌اند و ما باید با تبیین و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، با تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کنیم.
کد خبر: ۶۱۳۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴ - 29August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، امیر سرتیپ «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با همراهی سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسین ستوده» رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سرهنگ پاسدار «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز (سه‌شنبه) با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

آیت‌الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار اظهار داشت: خون‌های مقدسی برای پیروزی و دفاع از انقلاب اسلامی تقدیم کردیم و در طول تاریخ جامعه اسلامی، یک انقلاب شیعی با چنین ساختاری نداشتیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی از همان ابتدا با توطئه‌های فراوان و جبهه گسترده‌ای از دشمنان روبرو بوده و ما امروز نیز برای تأمین امنیت کشور و دفاع از این انقلاب خون می‌دهیم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوران دفاع مقدس یک دوران طلایی برای کشور ما بوده که همه دنیای استکبار به کمک صدام آمدند اما شکست خوردند و این دوران می‌تواند یک پشتیبان هزارساله برای نظام اسلامی ما باشد.

حسینی با بیان اینکه دفاع مقدس همچنان ادامه دارد، ابراز داشت: امروز نیز دشمن جنگ فرهنگی و جنگ رسانه‌ای را در پیش گرفته است و اغتشاشات سال گذشته یک نمونه از توطئه‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی بود که در این توطئه‌ هم دشمن بار دیگر شکست خورد و نتوانست راه به جایی ببرد.

وی با تأکید بر اینکه بحث فرهنگ باید در اولویت باشد، متذکر شد: نسلی که جنگ را ندیده‌اند امروز در فضای خطرناک رسانه‌ای قرار گرفته‌اند و ما باید با تبیین و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس با این حجم از تحرکات رسانه‌ای و تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کنیم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: به برکت خون شهدا و با تلاش ایثارگران انقلاب، این کشور روزبه‌روز با قدرت بیشتری جلو می‌رود و قدرت نظامی ایران به نقطه‌ای از بازدارندگی رسیده که آمریکا هم دیگر نمی‌تواند کاری انجام دهد.

حسینی با تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اضافه کرد: ما همه وظیفه داریم هر کاری از دستمان برمی‌آید برای کمک به ترویج ارزش های دفاع مقدس انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها