مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی خبر داد؛

برپایی موکب فرهنگی در مرز تمرچین

حجت‌الاسلام «میرزایی» گفت: این موکب با مشارکت تشکل‌های ایثارگری جهت ارائه خدمات فرهنگی به زائرین برپا شده است.
کد خبر: ۶۱۳۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ - 29August 2023

برپایی موکب فرهنگی در مرز تمرچین به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام «داوود میرزایی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تشریح برنامه‌ها و عملکرد بنیاد اظهار داشت: در آستانه اربعین حسینی قرار داریم جریانی که حرکت در مسیر آرمان‌های انبیا و ارزش‌های دینی است.

وی شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی ایران را از برکات نهضت امام حسین (ع) عنوان کرد و افزود: لذا این نهضت و راهبرد امروز جهانی شده است.

حجت الاسلام میرزایی از برپایی موکب اربعین توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در مرز تمرچین خبرداد و گفت: این موکب با مشارکت تشکل‌های ایثارگری جهت ارائه خدمات فرهنگی به زائرین برپا شده است.

وی اظهار داشت: در این موکب به زائرینی که تمایل داشته باشند عکسی از شهدای استان را می‌دهیم تا در این سفر معنوی نائب شهیدان نیز باشند.

حجت الاسلام میرزایی چاپ کتاب «زندگینامه شهید آذین پور» و انتشار جلد دوم «وصیتنامه شهدای استان» را از جمله اقدامات فرهنگی فاخر در طی ۵ ماه گذشته عنوان کرد و افزود: برگزاری مسابقات و محافل قرآنی و برپایی یادواره‌های شهدا از دیگر این اقدامات است.

وی با اشاره به ساماندهی و مرمت گلزار و یادمان شهدا طی سال جاری از اعتباری بالغ بر ۴میلیارد ۷۰۰ میلیون تومان سخن گفت و تصریح کرد: ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نیز برای ساماندهی گلزار شهدای استان مصوب شده که پس از تخصیص هزینه خواهد شد.

وی گفت: در حوزه تسهیلات بانکی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با جذب ۳۷۳ میلیارد تومان اعتبار رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

حجت الاسلام میرزایی افزود: تکریم و دیدار با خانواده‌های معزز شهدا استان در قالب طرح سپاس، تعداد ۱۱ هزارو ۶۸۸ نفر در طی مدت ۵ ماهه اول سال بوده که هم اکنون نیز در حال برگزاری است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی اظهار داشت: در حوزه اشتغال و کارآفرینی ۷۱ میلیارد تومان از بانک‌های عامل استان جذب کردیم که برای ۵۰۴ نفر در این راستا وام بانکی پرداخت شده است.

وی گفت: توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان از دیگر اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان طی ۵ ماهه اول سال است.

حجت الاسلام میرزایی در خصوص تسهیلات اعطایی به جامعه هدف طی سال جاری نیز گفت: ۱۹۸۳ نفر جهت دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی و ۱۳۴۴ نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار