حمایت از نیازمندان در ایام عزای سیدالشهداء/ هیأت بانوان الزهراء (س) پیشگام همدلی در کرمانشاه

بانوان در هیأت الزهراء مسجد نورالمهدی در کرمانشاه با تاسی به کلام حضرت سیدالشهداء تلاش کردند در راه خدمت به مردم قدم برداشته و به افراد نیازمند کمک کنند.
کد خبر: ۶۱۳۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱ - 30August 2023

حمایت از نیازمندان در ایام عزای سیدالشهداء/ هیأت بانوان الزهراء پیشگام همدلی در کرمانشاهبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، چهارمین رویداد حماسه هیأت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم الحرام و صفر با محوریت همدلی، انسجام اجتماعی و نشر خوبی‌ها برگزار می‌شود.

در این رویداد اتفاقات خوب و رویداد‌های اجتماعی فرهنگی هیأت‌ها شناسایی و در گام دوم این اتفاقات داوری و ارزیابی می‌شود و برگزیده‌ها در سطح ملی حمایت می‌شوند.

در ادامه با یکی از طرح‌های ارسالی به پویش حماسه هیأت آشنا شوید.

مطابق روایات امام حسین علیه السلام به خدمتگزاران راستین به مردم نوید می‌دهند که «هر کس اندوهی را از دل یکی از اهل ایمان بزداید، خداوند متعال غصه‌های دنیا و آخرت او را از میان برداشته و مشکلاتش را حل خواهد کرد».

بانوان در هیأت الزهراء مسجد نورالمهدی در کرمانشاه نیز با تاسی به این کلام حضرت سیدالشهداء تلاش کردند در این راه قدم برداشته و به افراد نیازمند کمک کنند.

هیأت الزهراء در ایام عزاداری حسینی توانسته با توزیع بسته‌های معیشتی اعم از گوشت، برنج و ... میان افراد نیازمند و خانواده‌های تحت پوشش، کمی از فشار معیشتی را از دوش هموطنان در این استان را بردارند و به مولفه همدلی را از طریق هیأت به جامعه منتقل کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار