فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان :

خدمت خوزستانی‌ها به زائران از زیبایی‌های اربعین حسینی است

سردار شاهوارپور با بیان اینکه مردم خوزستان، بخصوص آبادان، خرمشهر و دشت آزادگان، علاقه‌مند به خدمت به زائران هستند و این از زیبایی‌های اربعین حسینی است، گفت: در حمل و نقل، بخش حمل مواکب و بار مورد نیاز این تکیه‌ها را داشتیم که به خوبی انجام گرفت.
کد خبر: ۶۱۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳ - 30August 2023

خدمت خوزستانی‌ها به زائران از زیبایی‌های اربعین حسینی استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان امروز در بازدید از پایانه مرزی شلمچه، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تردد روانی در مرزهای شلمچه و چذابه برقرار است و زائران از تمام امکانات رفاهی مورد نیاز در این ۲ مرز بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به تردد اتباع خارجی از ۲ مرز استان خوزستان، افزود: خدمات خوبی در زمینه تامین خوراک، بهداشت، درمان و حمل و نقل به زائران ارائه می‌شود و زائران بدون معطلی از مرز عبور می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه رفته رفته وارد روزهای پیک بازگشت زائران می‌شویم، گفت: در سه روز آینده بالاترین حجم تردد را در خروج از کشور شاهد خواهیم بود، اما یکی از حسن‌های این مراسم بازگشت به موقع زائران است و زوار پس از انجام مناسک زیارت، به کشور باز می‌گردند، این موضوع خدمات‌دهی به زائران را تسهیل خواهد کرد.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه مردم خوزستان، بخصوص آبادان، خرمشهر و دشت آزادگان، علاقه‌مند به خدمت به زائران هستند و این از زیبایی‌های اربعین حسینی است، یادآور شد: در حمل و نقل، بخش حمل مواکب و بار مورد نیاز این تکیه‌ها را داشتیم که به خوبی انجام گرفت، ضمن اینکه کامیون‌ها روزانه امکانات مورد نیاز را به مواکب رسانده و کمبودهای موجود را برطرف می‌کنند.

وی متذکر شد: در کنار این موضوع، جوان سیر ایثار در بحث تامین اتوبوس‌های مورد نیاز پای کار خواهد بود و در بازگشت زائران نیز آماده منتقل کردن آنان است.

فرمانده سپاه خوزستان با اشاره به آمادگی ۱۰۰ دستگاه اتوبوس از مجموعه جوان سیر ایثار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: حجم سنگین بازگشت زائران با تمهیدات اندیشیده شده، تسهیل خواهد شد همچنین در ۲ مرز خوزستان، کارهای بسیاری انجام شده تا زائران به امکانات رفاهی مورد نیاز دسترسی داشته باشند، در مباحث دیگر نیز بسیجیان و پاسداران به صورت داوطلبانه در خدمت مردم هستند و در حیطه درمان نیز بسیج جامعه پزشکی در ۲ مرز برای درمان بیماران احتمالی که عمدتا گرمازدگی است، آمادگی کامل دارند.

وی در خصوص فعالیت معاندین برای خدشه دار کردن وجاهت اربعین حسینی، یادآور شد: اربعین یک امر الهی و قلبی است، هر کس قصد داشته باشد به آن خدشه وارد کند، خود را تباه می‌کند و هیج نتیجه‌ای در بر ندارد، مسیر کارهای قلبی مردم عوض نخواهد شد و هیچگونه نمی‌توان این دسته‌جات محرم و عزاداری سالار شهیدان را کم‌رنگ جلوه داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار