همایش روز بسیج کارمندان و تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی در خاش

به مناسبت هفته دولت با حضور امام جمعه خاش، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین ادارات همایش تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خاش برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۳۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴ - 30August 2023

همایش روز بسیج کارمندان و تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی در خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت هفته دولت با حضور امام جمعه خاش، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین ادارات همایش تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خاش برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش در این همایش با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت بیان کرد: پیاده روی اربعین حسینی که به صورت باشکوه در حال برگزاری است، از نقاط قوت اسلام به شمار می رود، زیرا ارادتمندان و دوستداران اهل بیت علیهم السلام و خاندان نبوت صلی الله و علیه وسلم دور هم جمع می شوند و زیبایی ها و شکوه اسلام و وحدت و اخوت و برادری همبستگی و اتحاد یکپارچه مسلمانان را به نمایش می گذارند.

وی اظهار داشت: تبیین خدمات دولت و نظام در ابعاد مختلف از سوی مسئولان باید مهمترین اولویت باشد و مقابله با فتنه های دشمنان نیازمند آگاهی بخشی و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و دولت است.

امام جمعه خاش بیان کرد: اجرای منویات رهبر انقلاب اسلامی و حضور مستمر در میان مردم و پاسخگویی به مطالبات مردمی ویژگی مسوولان موفق است.

در ادامه این همایش جهاد تبیین به مناسبت روز بسبج کارمندان با حضور سرهنگ «حسن فضلی» مسئول توانمندسازی و کارآفرینی وابستگان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان برگزار و در انتهای این همایش از کارمندان نمونه بسیجی ارگان های شهرستان خاش تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها