ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران بندرعباس سال ۱۴۰۴ به بهره برداری می‌رسد

«ناوکی» گفت: احداث ساختمان جدید اداری بنیاد شهید شهرستان بندرعباس از ابتدای خردادماه امسال آغاز شده که در اول خرداد ۱۴۰۴ به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۶۱۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ - 30August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «عطا ناوکی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این ساختمان در مساحتی به متراژ ۶۷۳ مترمربع و زیربنا ۴۲۹۲ مترمربع با اعتبار ۹۶۸ میلیارد و ۸۳۲ میلیون و ۲۰۳ هزار ریال احداث می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان ادامه داد: مجتمع ایثار در شهر بندرعباس واقع شده که شامل دو بلوک ورزشی و توانبخشی است و میزان اعتبارات آن نیز شامل، مجتمع ۷ میلیارد ریال، توانبخشی ۱۵۰ میلیارد ریال است که ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار استانی و مابقی از اعتبارات ملی و سایر منابع بنیاد است.

ناوکی خاطرنشان کرد: زیربنای این مجتمع نیز شامل، بلوک ورزشی ۲۵۰۰ مترمربع، توانبخشی ۲۷۰۰ مترمربع، بلوک فرهنگی ۱۷۰۰ مترمربع که از دستور کار بصورت جلسه پیوست حذف شد.

وی عنوان کرد: زمین مجتمع ایثار دریافتی از سازمان مسکن و شهرسازی است که در سال ۱۳۸۷ به متراژ ۴۴۶۲ مترمربع با هزینه ۲۰۰ میلیون تومان دریافت شده است.

وی اظهار داشت: فاز‌های تمام شده این مجتمع شامل، بلوک ورزشی از سال ۱۳۸۸ آغاز و در سال ۱۳۹۶ پایان یافت و نیز بلوک توانبخشی از سال ۱۳۸۹ شروع و در سال ۱۴۰۰ به پایان رسید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: مجتمع ایثار دارای بخش‌هایی از قبیل، معاینه چشم، شنوایی سنجی، معاینه گوش حلق و بینی، پذیرش، مشاوره اطلاعات، اتاق سرپرست، فیزیوتراپی، تزریقات، جراحی سرپایی، ADL اتاق بستری بعد از عمل، حرکت درمانی، برق درمانی، معاینه و ارتز و پروتز، تمرین ارتز، مدل سازی، معاینه کفش، گچ گیری و سوئیت ۶ واحدی می‌باشد.

ناوکی در پایان عنوان کرد: همچنین سالن‌های استخر، فوتسال و بدنسازی برای رفاه حال جامعه ایثارگران و جانبازان شهر بندرعباس و استان هرمزگان آماده ارائه خدمت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار