مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

عملکرد شهرداری ساری در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس باید نمونه و الگو باشد

سرهنگ پاسدار «سلامی» گفت: عملکرد شهرداری ساری در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران باید نمونه و الگو برای سایر دستگاه‌ها باشد.
کد خبر: ۶۱۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶ - 30August 2023

عملکرد شهرداری ساری در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس باید نمونه و الگو باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در نشست با «محمد حسین قبادی» شهردار ساری، «پرویز شعبانی» رئیس شورای شهر ساری، «سید حسین یوسفی» نائب رئیس و «شهرام ایرجی» عضو شورای شهر با بیان اینکه رفع مشکلات مردم از خالصانه‌ترین کارهاست، کار در شهرداری را نوعی مجاهدت و خدمت پر اجر به درگاه الهی دانست و اظهار داشت: از همکاری این مجموعه در ترویج و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و شهدا قدرانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران یکی از افتخارات این استان محسوب می‌شود، افزود: این مرکز به عنوان بزرگترین مرکز فرهنگی در کشور نماد ایثار، مقاومت و ایستادگی مردم استان در دفاع مقدس بوده و مکانی برای کسب معرفت شهدایی برای زائران امام رضا (ع)، مسافران و گردشگران است و باید از حماسه‌های مردم استان در دوران باعظمت دفاع مقدس در این مرکز آشنا شوند.

سرهنگ پاسدار «سلامی» با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران مصداق عمل صالح است، اضافه کرد: کار در این مرکز کار پرعیار، مجاهدت و در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا محسوب می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: پروژه‌ها و طرح‌های مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران متصل به انقلاب، ارزش‌های انقلابی و سیره شهداست و باید در اولویت کار مسئولین قرار گیرد و ما نیز وظیفه پشتیبانی از آن را برعهده داریم.

سرهنگ پاسدار «سلامی» در ادامه به نقش برجسته شهرداری ساری در تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران اشاره کرد و گفت: شهرداری ساری ستون این خیمه‌گاه و رکن اصلی این مرکز است و از مجاهدت کارکنان این مجموعه در حوزه دفاع مقدس و شهدا قدردانی می‌کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در حوزه فضای سبز و محوطه سازی نیازمند حضور تیم تخصصی در این مرکز هستیم، خواستار همکاری شهرداری ساری در این بخش شد و گفت: همچنین برای حل مسئله معارضین زمین‌های داخل طرح و رفع مشکلات مربوط به این بخش نیز نیازمند اهتمام ویژه هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس و تقارن آن با هفته وحدت خاطرنشان کرد: برگزاری پرشکوه مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس، کمک در برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، پشتیبانی از اعزام دانش آموزان و دانشجویان بازدیدکننده از این مرکز و ایجاد کارگروه فضاسازی مد نظر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها