استاندار همدان:

دولت مردمی در راستای مسیر شهیدان رجایی و باهنر حرکت می‌کند

«قاسمی‌فرزاد» با بیان اینکه مسیری که دولت مردمی دنبال می‌کند در راستای راه شهیدان رجایی و باهنر است، گفت: شهیدان رجایی و باهنر مدیران در تراز انقلاب اسلامی بودند.
کد خبر: ۶۱۳۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹ - 30August 2023

دولت مردمی در راستای مسیر شهیدان رجایی و باهنر حرکت می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در مراسم گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: وقتی از شهیدان رجایی و باهنر یاد می‌کنیم، از دو انسان الگو که عمر خود را صرف خدمت‌رسانی به مردم کردند، سخن می‌گوییم.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر پرورش یافته‌ی مکتب اسلام و قرآن بودند، افزود: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند روحیه شهید رجایی در زمان دست‌فروشی و ریاست‌جمهوری هیچ تفاوتی نکرد.

استاندار همدان ادامه داد: شهید باهنر نیز فردی عابد، زاهد و فکور بود. دوره مدیریت این شهیدان کوتاه بود اما برای همیشه اثرگذار شدند. 

وی با بیان اینکه مسیری که دولت مردمی دنبال می‌کند در راستای راه شهیدان رجایی و باهنر است، گفت: شهیدان رجایی و باهنر مدیران در تراز انقلاب اسلامی بودند.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه دولت مردمی ایران قوی در طول دوسال گذشته با تأیید رهبر معظم انقلاب اسلامی در مدار و مسیر خدمت‌رسانی بوده است، تصریح کرد: علی رغم مشکلات، فشارها و تحریم‌ها دولت مردمی ایران قوی تغییراتی که در دوسال گذشته ایجاد کرده، بی‌سابقه بوده است.

وی عنوان کرد: در هفته دولت یک‌هزار و ۴ طرح مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت که یک نمونه‌ی آن شهرک صنفی_صنعتی بوعلی۲ بود که با حضور وزیر محترم صمت افتتاح شد.

استاندار همدان بیان داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سال گذشته نقشه‌ی شومی برای ایران اسلامی داشتند اما با انسجام و وحدت مردم موفق نشدند.

وی گفت: عملیات اجرایی ۱۷۵ پروژه نیز در هفته‌ی دولت امسال با پیش‌بینی حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار آغاز شد که نمونه‌ی آن آغاز عملیات اجرایی شرکت صنایع پتروشیمی ابن‌سینا بود.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه برای اتمام پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آن آغاز شده، زمان مشخصی تعیین شده است، یادآور شد: دولت مردمی بر مشکلات زیادی فائق آمد که اولین آن همه‌گیری کرونا بود که پیش‌تر از بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا به این موضوع غلبه کرد.

وی با اشاره به اینکه دولت مردمی ایران قوی بیش از ۴ هزار واحد تولیدی را در سطح کشور به چرخه تولید باز گرداند، اضافه کرد: در عرصه‌های علمی و بازدارندگی، قدرتمندان جهان برای خرید تسلیحات نظامی از ایران صف کشیدند. 

استاندار همدان متذکر شد: امروز بر اساس طراحی و نقشه راه دنیا، جمهوری اسلامی یکی از کشورهای مؤثر است و قدرت در حال انتقال از غرب و استکبار و امپریالیسم به کشورهای شرق است.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها