همزمان با هفته دولت؛

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل باجانباز و آزاده دوران دفاع مقدس

«واحد» به مناسبت «هفته دولت» با آزاده و جانباز سرافراز «میر سلام نعمتی» دیدار کرد.
کد خبر: ۶۱۳۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳ - 31August 2023

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل باجانباز و آزاده دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل به همراه با «داور نوری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل امروز (پنج‌شنبه)  به مناسبت هفته دولت با «میر سلام نعمتی» آزاده و جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس دیدار کردند.

علی واحد در این دیدار آزادگان و جانبازان را گنجینه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: این عزیزان و خانواده‌های آن‌ها اسوه‌های واقعی ایثار، فداکاری، صبر و استقامت هستند.

وی افزود: آزادگان و جانبازان با صبر و مجاهدت خود پیام مقاومت ملت بزرگ ایران را به جهان مخابره کردند و لازم است جوانان ما با این عزیزان و رشادت‌ها و مجاهدت‌های آن‌ها آشنا شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: شرمنده خیلی از آزادگان و جانبازان گمنام دوران دفاع مقدس هستیم

وی افزود: یکی از راه‌های جبران کم لطفی ما به آزادگان و جانبازان این است که بتوانیم به مناسبت‌های مختلف با این عزیزان دیدار و از نزدیک جویای حالشان باشیم.

در پایان این دیدار پس از شنیدن خاطراتی از این جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس از وی تقدر و  با اهدائ  لوح و هدایا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار