استاندار همدان خبر داد؛

تشکیل کارگروه مبارزه با فرار مالیاتی در استان همدان

«قاسمی‌فرزاد» از تشکیل کارگروه مبارزه با فرار مالیاتی در استان همدان برای اولین بار در کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۱۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴ - 31August 2023

تشکیل کارگروه مبارزه با فرار مالیاتی در استان همدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در دیدار با حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان که با حضور «سیداحسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی انجام شد، اظهار داشت: در کارگروه مبارزه با فرار مالیاتی؛ دستگاه‌های نظارتی، دادستان محترم و مجموعه‌های امنیتی حضور دارند که با انسجام و همدلی توفیقات خوبی در این کارگروه داشته‌ایم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی به دفعات از تلاش‌ها و زحمات ارزشمندی که دولت مردمی، ایران قوی در سطح کشور انجام داده، حمایت و قدردانی فرمودند؛ به ویژه دیروز که لطف و احسان را به اکمل درجات رساندند و این به نوعی وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: با عزم و اراده‌ دولت مردمی، ایران قوی در استان در هفته دولت یک‌هزار و ۴ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت و عملیات اجرایی ۱۷۵ طرح با اعتبار حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان آغاز شد.

قاسمی‌فرزاد با اعلام خبر تشکیل کارگروه مبارزه با فرار مالیاتی در استان همدان برای اولین بار در کشور، عنوان کرد: بعضی مشکلات و مسائلی که ریشه‌ی حدود دو دهه قبل را داشت در همین ۲ سال اخیر در دولت مردمی، ایران قوی برطرف شده است.

وی متذکر شد: بحران آب و بخش زیادی از مشکلات و معضلاتی که در موضوع مسکن بود، در سطح استان همدان حل شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار