دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

مقاومت در تدارک روز‌های سخت برای رژیم صهیونیستی

فرماندهان گروه‌های مقاومت فلسطینی با بیان اظهاراتی در پاسخ به تجاوزات و تهدیدات رژیم صهیونیستی و نظامیان آن‌ها به مردم مظلوم بی‌دفاع فلسطین، از روز‌های سختی که در انتظار صهیونیست‌ها قرار دارد، خبر دادند.
کد خبر: ۶۱۳۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۰ - 01September 2023

گروه بین‌الملل دفاع‌پرس: پس از پایان دو حمله نظامی رژیم صهیونیستی به جنبش جهاد اسلامی و شهر و اردوگاه جنین، شاهد افزایش قابل توجه تعداد حملات و عملیات‌های مقاومتی مبارزان گروه‌های مقاومت فلسطینی هستیم. میزان این حملات تا آنجایی رشد و گسترش یافته است که به اذعان کارشناسان و صاحب‌نظران صهیونیست، موجب وحشت و نگرانی فراوانی در میان صهیونیست‌های ساکن شهرک‌های صهیونیست‌نشین و همچنین سران و مقامات تل‌آویو شده است.

روز‌های سختی انتظار رژیم صهیونیستی را می‌کشد

بر اساس اخبار و گزارش‌هایی که به صورت روزانه از سرزمین‌های فلسطین اشغالی به خصوص کرانه باختری منتشر می‌شود مشاهده می‌کنیم که عملیات‌های شهادت‌طلبانه مبارزان فلسطینی علیه صهیونیست‌های غاصب و اشغالگر به صورت روزانه درآمده و روزی نیست که رسانه‌ها و مطبوعات منطقه خبری را پیرامون انجام عملیات‌های مقاومتی منتشر نکنند.

اما موضوع قابل توجه در این میان اینجاست که عملیات‌های مقاومتی به لحاظ کمی و کیفی در این بازه زمانی، یعنی بعد از این دو حمله نظامی رژیم صهیونیستی به جنبش جهاد اسلامی و شهر و اردوگاه نظامی جنین با رشد فراوانی روبرو شده است به صورتی که شاهد هستیم دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی این رژیم ناتوان از برخورد و کنترل این عملیات‌ها هستند.

روز‌های سختی انتظار رژیم صهیونیستی را می‌کشد

موضوع مهم اینجاست که عجز و ناتوانی رژیم صهیونیستی در برخودر و کنترل این عملیات موجب شده تا هراس و نگرانی فراوانی در میان مردم صهیونیست ساکن در شهر‌های اراضی اشغالی ایجاد شود. میزان این نگرانی‌ها تا آنجایی افزایش پیدا کرده است که موجب شده تا از نیرو‌های امنیتی و نظامی اسرائیلی درخواست کنند تا مانع از این حملات شوند. این در حالی است که ناتوانی آن‌ها در کنترل امور موجب خشم و عصبانیت و افزایش قابل توجه نارضایتی صهیونیست‌ها شده است.

از طرف دیگر همچنان شاهد هستیم که گروه‌های مقاومت و مبارزان فلسطینی علی‌رغم افزایش سطح آمادگی و بیشتر کردن تعداد سربازان و نیرو‌های نظامی در سرزمین‌های اشغالی به انجام عملیات‌های مقاومتی و حملات متعدد و پرتعداد خود به صهیونیست‌ها و نظامیان رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند و در مقابل نیز شاهد هستیم که نظامیان رژیم صهیونیستی عملا نمی‌توانند مانع انجام این عملیات‌ها و حملات شوند.

روز‌های سختی انتظار رژیم صهیونیستی را می‌کشد

اما حالا که رژیم صهیونیستی از کنترل و خنثی کردن عملیات‌های گروه‌های مقاومت و مبارزان فلسطینی ناتوان شده در مقابل شاهد هستیم که در مدت زمان یک هفته اخیر دست به بازداشت‌های گسترده مردم فلسطینی کرده است. این بازداشت‌ها آنقدر گسترده بوده که رسانه‌ها از بازداشت دست کم ۲۰۰ نفر در یک هفته خبر می‌دهند. موضوعی که نشان از عجز و ناتوانی سران و مقامات تل‌آویو در مقابله با عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان دارد، زیرا از روی ناچاری دست به بازداشت گسترده مردم فلسطینی می‌کنند.

موضوع مهم و بسیار قابل توجه در توصیف وضعیت نامناسب و بحرانی سرزمین‌های اشغالی همین بس که بر اساس آخرین گزارشی که توسط باشگاه اسیران فلسطینی منتشر شده هم اکنون تعداد پنج هزار و ۱۰۰ فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی حضور دارند. ضمن اینکه تعرضات صهیونیست‌ها به مردم فلسطین فقط به زندانی کردن مبارزان گروه‌های مقاومت محدود نبوده و خانواده‌های آن‌ها نیز از آزار و اذیت آن‌ها بی‌نصیب نمانده‌اند. ضمن اینکه تا امروز موارد بسیار زیادی هم از تخریب خانه‌های مبارزان فلسطینی نیز گزارش شده است.

روز‌های سختی انتظار رژیم صهیونیستی را می‌کشد

در هر صورت به هر میزان که میزان جنایت‌ها و تعدی‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم و مبارزان گروه‌های فلسطینی بیشتر شود به همان میزان هم عزم مبارزان و آزادی خواهان فلسطینی برای افزایش عملیات‌های مقاومتی و شدت بخشیدن به حملات خود علیه صهیونیست‌ها نیز بیشتر خواهد شد. موضوعی که امنیت و ثبات رژیم صهیونیستی را بیش از پیش ازبین می‌برد و به فروپاشی نزدیک می‌کند.

در پایان باید گفت مدت‌هاست که دیگر در میدان مبارزه و نبرد مابین رژیم صهیونیستی و مبارزان گروه‌های مقاومت فلسطینی، دیگر این نظامیان صهیونیست نیستند که همواره غالب میدان هستند و مردم و مبارزان فلسطینی را مورد هدف قرار می‌دهند، بلکه این مبارزان فلسطینی هستند که با انجام عملیات‌های مقاومتی تعدد و موفقیت‌آمیز برتری خود را به نظامیان اشغالگر صهیونیست تحمیل کردند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار