فرود اضطراری بالگرد هوافراجا در کرمانشاه/ ۵ مصدوم این حادثه به بیمارستان منتقل شدند+ جزئیات

یک بالگرد هوافراجا در یکی از مناطق کرمانشاه فرود اضطراری داشت.
کد خبر: ۶۱۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳ - 01September 2023
فرود اضطراری بالگرد هوافراجا در کرمانشاه/ ۵ مصدوم این حادثه به بیمارستان منتقل شدند+ جزئیاتبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، یکی از بالگردهای هوا فراجا در ماموریت خدمات رسانی به زائران اربعین دچار سانحه شده و در یکی از مناطق کرمانشاه فرود اضطراری داشت. برابر اطلاعات دریافتی این سانحه تلفات جانی نداشته است.

سردار «مهدی حاجیان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در مسیر برگشت از مرز خسروی در حوزه شهرستان دالاهو دچار حادثه شد.

در این حادثه سردار حاجیان و همراهان وی مصدوم و به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

«علی شعبانی» معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه سقوط بالگرد فراجا در کرمانشاه ۵ زخمی بر جای گذاشت، گفت: متأسفانه این حادثه منجر به زخمی شدن سردار حاجیان، دو همراه و دو خلبان بالگرد شده است اما بحمدالله همه سرنشینان زنده هستند.

وی گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

«مسعود قلعه‌سفیدی» رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته است و سرنشینان آن مصدوم شدند.
 
وی افزود: حال مصدومان مساعد است و خوشبختانه سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان هم در این حادثه دچار مصدومیت جدی نشده است.
 
«محمدباقرمحمدی مدیر» عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز در ادامه، گفت: در پی وقوع سانحه برای بالگرد نیروی انتظامی استان در شهرستان دالاهو دهستان بیوه نیج روستای ده کهنه ، چندین تیم عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه برای امدادرسانی به مصدومان سانحه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی افزود: سه نفر از مصدومین توسط عوامل عملیاتی این جمعیت به مراکز درمانی منتقل شدند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها