پیام تبریک مسئولان و شخصیت‌های نظامی در پی انتصاب سرهنگ «خواست‌خدایی»

برخی از مسئولان و شخصیت‌های نظامی در پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب سرهنگ «خواست‌خدایی» به سِمت مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد را تبریک گفتند.
کد خبر: ۶۱۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷ - 01September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «محمدنبی رودکی» فرمانده لشکر ۱۹ فجر در دوران دفاع مقدس، حجت‌الاسلام «سیدعبدالرحمن موسوی‌انور» امام جمعه کوار، «علی‌ضامن راحمی» مدیرعامل انجمن مدافع ایثارگران و رزمندگان فارس، «حسین قنبری» رئیس هئیت فوتبال استان فارس و برخی دیگر از مسئولان و شخصیت‌های نظامی، در پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب سرهنگ «سلمان خواست‌خدایی» به سِمت مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد را تبریک گفتند.

متن این پیام‌ها به شرح زیر است:

پیام تبریک سردار «محمدنبی رودکی» فرمانده لشکر ۱۹ فجر در دوران دفاع مقدس

انتصاب شایسته سرهنگ پاسدار دکتر «سلمان خواست‌خدایی» به ریاست اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد را تبریک عرض می‌نمایم.

ان‌شاءالله که در نشر فرهنگ ایستادگی و مقاومت دلاورمردان و شیرزنان استان کهگیلویه و بویراحمد که در دفاع مقدس و در جبهه مقاومت درخشیدند و شهدای عزیزی تقدیم کردند موفق و مؤید باشید. یاد شهدا و امام و جانبازان و آزادگان و رزمندگان را گرامی می‌داریم.

پیام تبریک حجت‌الاسلام «سیدعبدالرحمن موسوی‌انور» امام جمعه کوار

سرهنگ پاسدار برادر حاج سلمان خواست‌خدایی

انتصاب شایسته شما را به عنوان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض می‌نمایم.

رجاء واثق دارم حضور شما در این مسئولیت به عنوان خادمی صدیق و ولایت‌مدار که با کوله‌بار گرانی از تجربه، نویدبخش نشاط‌ و تحرک بیش از پیش آن برادر بزرگوار خواهد گردید. دوام توفیقات و مزید عزت و سلامت شما سربازان بی‌ادعای ولایت را از جهاندار جان‌آفرین مسالت دارم. سایه مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مستدام باد.

پیام تبریک «علی‌ضامن راحمی» استادیار و مدیرعامل انجمن مدافع ایثارگران و رزمندگان فارس

برادر جانباز و رزمنده پرافتخار

سردار پاسدار دکتر حاج سلمان خواست‌خدایی یادگار ارزشمند سردار شهید اردشیر خواست‌خدایی

انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد را صمیمانه تبریک عرض نموده، امید است ان‌شاءالله حضور پربرکت و باتجربه شما در این مسئولیت خطیر، به عنوان خادمی صدیق و ولایت‌مدار، نویدبخش نشاط‌ و تحرک مضاعف در جهاد تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان ایثارگر و شهیدپرور کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دوام توفیقات و مزید عزت و سلامت شما سربازان بی‌ادعای ولایت را از خداوند منان خواهان و خواستاریم. سایه مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مستدام باد.

پیام تبریک «حسین قنبری» رئیس هیئت فوتبال استان فارس

برادر ارجمند جناب آقای سلمان خواست خدایی

انتصاب شایسته حضرتعالی به سمت مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد را که نشان از لیاقت و شایستگی یادگار سردار شهید خواست‌خدایی می‌باشد را از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. تداوم عزت و سربلندی شما را از خداوند منان آرزومندم. سایه مقام معظم رهبری مستدام باد.

پیام تبریک «افسانه خواست‌خدایی» عضو شورای اسلامی شهر شیراز

انتصاب بجا و شایسته حضرتعالی به عنوان مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس را خدمت شما و مردم شهیدپرور کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض می‌نمایم و توفیقات روزافزون شما را در مسیر خدمت‌گزاری به شهداء و مردم از درگاه احدیت آرزومندم. در پناه خداوند متعال و در ظل توجهات امام عصر (عج) باشید.

پیام تبریک سرهنگ «محمدی» فرمانده گردان بهداری لشکر 19فجر فارس

استاد گرانقدرم جناب آقای حاج سلمان خواست‌خدایی

با سلام
بدین‌وسیله انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد که نشانه درایت و مدیریت همراه با اخلاق‌مداری و روحیه بسیجی می‌باشد را تبریک عرض می‌کنم. ان‌شاءالله همیشه موفق باشید و خدمت‌گزار.

پیام تبریک «صدرالله کشاورزی»- پیشکسوتان ادوات لشکر همیشه پیروز ۱۹ فجر

برادر ارجمند، ابن‌الشهید و یادگار دفاع مقدس، جناب سرهنگ خواست‌خدایی

با سلام و احترام

بدین‌وسیله انتصاب جنابعالی به سمت مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد را تبریک عرض نموده و برای شما از درگاه خدای شهیدان، مزید توفیقات و حسن عاقبت خواستارم.

پیام تبریک «سیدنعمت‌الله مظاهری» فرمانده گردان فاتحین لشکر ۱۹ فجر فارس

فرمانده عزیز و ارجمندم جناب سرهنگ خواست‌خدایی

انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

پیام تبریک «علی حسینقلی»- قرارگاه جهادی خادمین گمنام

برادر ارجمند، ابن الشهید و یادگار دفاع مقدس، جناب سرهنگ خواست خدائی؛ باسلام و احترام بدین‌وسیله انتصاب جنابعالی به سمت مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد را تبریک عرض نموده و برای شما از درگاه خدای شهیدان، مزید توفیقات و حسن عاقبت خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها