در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

فرمانده مرزبانی فراجا: پایش روزانه مرزها با همکاری نیروهای عراقی/ ایجاد قرارگاه مشترک برای تسهیل در تردد زائرین اربعین

سردار گودرزی با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه مشترک با مرزبانی کشور عراق گفت: این قرارگاه در راستای پایش مرزهای دو کشور و رسیدگی به گمشدگان تشکیل است.
کد خبر: ۶۱۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۱ - 02September 2023

فرمانده مرزبانی فراجا: پایش روزانه مرزها با همکاری نیروهای عراقی/ ایجاد قرارگاه مشترک برای تسهیل در تردد زائرین اربعینسردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به ورود اتباع از مرزهای کشور برای حضور در اربعین حسینی اظهار داشت: خوشبختانه امنیت در مرزهای کشورمان تثبیت و پایدار است.

سردار گودرزی گفت: هماهنگی و جلسات خوبی با مسئولین برگزار شده است و دیپلماسی قوی با عراق داریم.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه مشترک با مرزبانی کشور عراق افزود: این قرارگاه در راستای پایش مرزهای دو کشور و رسیدگی به گمشدگان تشکیل است.

وی خاطرنشان کرد: برای ارائه هر چه بهتر خدمات به زائرین اربعین و تسهیل در تردد همکارانمان در پلیس‌های تخصصی دیگر در مرزها حضور دارند.

سردار گودرزی افزود: تمهدات لازم برای کنترل معابر نفوذی اندیشیده شده است؛ همچنین گشت‌های همزمان با نیروهای مرزبانی عراق انجام می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: قبل از عملیات اربعین رزمایش خوبی با مرزبانی عراق داشتیم و تمامی زیرساخت‌ها برای امنیت زائرین ایجاد شده است و مرزهای کشور مستحکم است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار