جانشین منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش:

امنیت هوایی جمهوری اسلامی زبانزد عام و خاص است

امیر سرتیپ دوم «صالح» گفت: به رغم توطئه های همه جانبه دشمنان،امروز اقتدار و امنیت هوایی جمهوری اسلامی ایران زبانزد عام و خاص است.
کد خبر: ۶۱۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸ - 02September 2023

امنیت هوایی جمهوری اسلامی زبانزد عام و خاص استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، امیر سرتیپ دوم «جعفر صالح» جانشین منطقه پدافند هوایی شمال غرب، امروز (شنبه)، در جمع کارکنان و خانواده‌های این یگان پدافندی با تبریک سالروز تشکیل نیروی پدافندهوایی، اظهار داشت: پیشرفت های درخشان و جهشی پدافندهوایی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تکیه بر سلاح ایمان و عنصر خودباوری حاصل شده است که به رغم توطئه های همه جانبه دشمنان،امروز اقتدار و امنیت هوایی جمهوری اسلامی ایران زبانزد عام و خاص است.

وی با بیان اینکه قدرت دفاعی و موشکی ما خواب را از چشم دشمنان ربوده است افزود: جمهوری اسلامی برای استقلال و افزایش قدرت بازدارندگی خود،با اتکا به نیروی لایزال الهی این مسیر را با قوت ادامه خواهد داد تا هیچ دشمنی حتی تصور حمله به ایران را هم نکند.

جانشین منطقه پدافندهوایی شمالغرب در ادامه با تاکید براینکه دستاوردها و توانمندی‌های حوزه دفاعی باید به سایر بخش های کشور تسری پیدا کند خاطرنشان کرد: دشمنان با سوء استفاده از برخی مسائل داخل کشور بدنبال ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی هستند که لازم است ملت شریف ایران اسلامی با هوشمندی،روشن بینی و دقت توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار